Topp 100 - Skravle august

Har det vært noe liv her i helga? Jeg tenkte å få til 200 innlegg i løpet av mnd nå :p ;)
Jeg håper å få en god del ikveld. Om jeg orker. Jeg er varm og trøtt

Jeg håper å få en god del ikveld. Om jeg orker. Jeg er varm og trøtt
Du får ta så mange som du orker :)
Temmelig varm her også kjenner jeg..

Du får ta så mange som du orker :)
Temmelig varm her også kjenner jeg..
Ja, her er jo 27 grader ute og strålende sol. Jeg er varm. Har vært fire timer på ei fotballbane uten et snev av skygge...

Ja, her er jo 27 grader ute og strålende sol. Jeg er varm. Har vært fire timer på ei fotballbane uten et snev av skygge...
Det er noe av det samme her også. Har vært bortreist i helga, så temmelig varmt i huset når vi kom hjem igjen. Lufter for fullt nå :)

Det er hele 30 grader i stua mi!!! :o Alle dører og vinduer er åpne... Dåner snart!
Vi hadde 24 inne. Fikk det ned i 23. Sola sto ikke inn noen vinduer da, det gjør den nå (vi har ikke vindu mot sør, det hjelper på varmen i stua sånne dager, faktisk)

Dører og vinduer åpne flere steder, der vi kan (ut steder hunden ikke kan stikke av) det hjelper

Det er hele 30 grader i stua mi!!! :o Alle dører og vinduer er åpne... Dåner snart!
Det var det her når vi kom hjem også. Fått luftet litt nå da, så det kommer seg :)

Den er ca lik min oppskrift litt små forskjell, men også halvert i mengde ;) Lurt å lage i mufinsformer da ;) Da blir det jo posjoner ;)
Ja, det var veldig greit :)
Kommer helt sikkert til å bruke den igjen ;)

Vi hadde 24 inne. Fikk det ned i 23. Sola sto ikke inn noen vinduer da, det gjør den nå (vi har ikke vindu mot sør, det hjelper på varmen i stua sånne dager, faktisk)

Dører og vinduer åpne flere steder, der vi kan (ut steder hunden ikke kan stikke av) det hjelper
Jeg lukket akkurat verandadøra jeg. Sitter inne og jobber i shorts og singlett, men det er dog likevel trolig ikke 23 gr inne...

Back
Topp