Lolo
Forumet er livet
Og nettopp derfor har vi vaskehjelp...Nei men det gjøres nok ikke hver uke heller ;-)
Jeg har av og til sagt at om vi hadde vaskehjelp annenhver uke ble det i alle fall vasket annenhver uke...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og nettopp derfor har vi vaskehjelp...Nei men det gjøres nok ikke hver uke heller ;-)
Jeg har av og til sagt at om vi hadde vaskehjelp annenhver uke ble det i alle fall vasket annenhver uke...
Åh, er den i Oslo? Visste dere skulle i navnefest, men da skjønner jeg hvorfor så tidligTidlig oppe fordi vi skal i navnfestpå vei til Oslo nå..
Har hatt en super natt
Ha en herlig dag!
Hva er målet ditt på?Er absolutt bak målet mitt men får se hva jeg får gjort med saken de neste dagene
Hvor skal du på ferie?Klarte å bikke 2222 før ferienønsker dere en flott siste uke av august!
Hehe...anbefaler vaskehjelpNei men det gjøres nok ikke hver uke heller ;-)
Ja den er i gamle losjen ved festningenÅh, er den i Oslo? Visste dere skulle i navnefest, men da skjønner jeg hvorfor så tidlig
Kos dere masse idag!
Jada overaskende braGod dag
Formen fin??
Hehe...anbefaler vaskehjelp![]()
Nei, greit å vente til dere har to inntekter på plassVurderes stadig, men først må vi rydde såpass at mannen tørr slippe noen inn. Ja, også tidigs aktuelt når han har fått seg ny jobb, vi påtar oss ikke nye utgifter når inntekten går ned.
Ja veldig morroSå deilig da
Moro igår?
Så bra det var en bra dag!På vei hjem fra koselig navnfest
Stappmett på kake og mat!
Hørtes kos utPå vei hjem fra koselig navnfest
Stappmett på kake og mat!
Kjempe bra og veldig slitsomt med bunadSå bra det var en bra dag!![]()
Det er jo ikke mange!!Og der mangler jeg 18 innlegg![]()