Topp 100 - Skravle august

Det blir gøy da:D
Litt usikker på hva bekkenet mitt mener om å stå i fire timer, men lillesøster er ikke tålmodig nok til du heller, så vi går vel en del...

Men så bor du sikkert ikke midt i en jordhaug:P
Ungene drar med seg ufattelig mye møkk inn...:(
Nei, ikke det. Bare sand, hundehår og sånne svarte ting fra kunstgressbaner her...

Du får ta med en stol:)
Ikke så praktisk gjennomførbart dessverre, og den lite tålmodige lillesøster er vel mye utfordringen. Hun vil evt holdes, skjer ikke, klarte på meg, skjer ikke, og om hun så hadde med en egen stol, sitte på min. Det er oftest ikke egentlig helt egnet for stol rundt banene heller, i tillegg til at jeg ikke har en som kan brukes sånn (sammenleggbar er minstekrav...)

Det får gå som det går. Klokka fire er vi ferdige og i ettermiddag har vi ingen planer. Dvs, burde begynne å montere skap, men vi får se...

Ikke så praktisk gjennomførbart dessverre, og den lite tålmodige lillesøster er vel mye utfordringen. Hun vil evt holdes, skjer ikke, klarte på meg, skjer ikke, og om hun så hadde med en egen stol, sitte på min. Det er oftest ikke egentlig helt egnet for stol rundt banene heller, i tillegg til at jeg ikke har en som kan brukes sånn (sammenleggbar er minstekrav...)

Det får gå som det går. Klokka fire er vi ferdige og i ettermiddag har vi ingen planer. Dvs, burde begynne å montere skap, men vi får se...
Nei, da er det jo ikke så enkelt;)
Ta med et pledd da?
Går nok fint, du får hvile deg i kveld:)

Æsj...blir så fort bøssete altså:(
Jepp, dagen etter at jeg vasket gulv ser jeg hundehår på gulvet. Korte, og ikke synlig i fargen, men i rett vinkel og lys...jeg vet de er der.

Jeg bare aksepterer. Det bærer sokkene våre preg av...

Jepp, dagen etter at jeg vasket gulv ser jeg hundehår på gulvet. Korte, og ikke synlig i fargen, men i rett vinkel og lys...jeg vet de er der.

Jeg bare aksepterer. Det bærer sokkene våre preg av...
Man må jo bare akseptere:P kan jo ikke vaske gulv hver dag!

Man må jo bare akseptere:P kan jo ikke vaske gulv hver dag!
Nei men det gjøres nok ikke hver uke heller ;-)

Jeg har av og til sagt at om vi hadde vaskehjelp annenhver uke ble det i alle fall vasket annenhver uke...

Back
Topp