Lolo
Forumet er livet
Sånt er så deilig med helgerDet var det dere skulle ja.
Her har ungene akkurat stått opp, mor og far har ikke noe hast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånt er så deilig med helgerDet var det dere skulle ja.
Her har ungene akkurat stått opp, mor og far har ikke noe hast
Det er mye! Men overrasker meg ikke om du klarer detLigger greit ann tror jeg
Må ha over 230 pr dag for å klare det damen vi prøver!
Slitsomt! Håper du får slappa av litt i dag også!God morgen!
Hjelpes..2 timer søvn inatt.. Og snart skal man på besøk!
Gjett om det skal soves med en gang vi kommer hjem igjen!![]()
Jepp. Helg med store unger.. Som bare spørr om det er morgen/de kan stå opp, og så gjør de det.Sånt er så deilig med helger![]()
Det er litt mye jaDet er mye! Men overrasker meg ikke om du klarer det![]()
Litt usikker på hva bekkenet mitt mener om å stå i fire timer, men lillesøster er ikke tålmodig nok til du heller, så vi går vel en del...Det blir gøy da![]()
Nei, ikke det. Bare sand, hundehår og sånne svarte ting fra kunstgressbaner her...Men så bor du sikkert ikke midt i en jordhaug
Ungene drar med seg ufattelig mye møkk inn...![]()
Slitsomt! Håper du får slappa av litt i dag også!
God morgen
Uff...hatt våken baby i natt??![]()
Du får ta med en stolLitt usikker på hva bekkenet mitt mener om å stå i fire timer, men lillesøster er ikke tålmodig nok til du heller, så vi går vel en del...
Ikke så praktisk gjennomførbart dessverre, og den lite tålmodige lillesøster er vel mye utfordringen. Hun vil evt holdes, skjer ikke, klarte på meg, skjer ikke, og om hun så hadde med en egen stol, sitte på min. Det er oftest ikke egentlig helt egnet for stol rundt banene heller, i tillegg til at jeg ikke har en som kan brukes sånn (sammenleggbar er minstekrav...)Du får ta med en stol![]()
Æsj...blir så fort bøssete altsåNei, ikke det. Bare sand, hundehår og sånne svarte ting fra kunstgressbaner her...
Så slitsomt daJa, travel baby inatt, gitt![]()
Så slitsomt da
Du får sove litt på dagen![]()
Nei, da er det jo ikke så enkeltIkke så praktisk gjennomførbart dessverre, og den lite tålmodige lillesøster er vel mye utfordringen. Hun vil evt holdes, skjer ikke, klarte på meg, skjer ikke, og om hun så hadde med en egen stol, sitte på min. Det er oftest ikke egentlig helt egnet for stol rundt banene heller, i tillegg til at jeg ikke har en som kan brukes sånn (sammenleggbar er minstekrav...)
Det får gå som det går. Klokka fire er vi ferdige og i ettermiddag har vi ingen planer. Dvs, burde begynne å montere skap, men vi får se...
Jepp, dagen etter at jeg vasket gulv ser jeg hundehår på gulvet. Korte, og ikke synlig i fargen, men i rett vinkel og lys...jeg vet de er der.Æsj...blir så fort bøssete altså![]()
Sikkert lurtJa, blir nok rett hjem iseng etter besøk![]()
Man må jo bare akseptereJepp, dagen etter at jeg vasket gulv ser jeg hundehår på gulvet. Korte, og ikke synlig i fargen, men i rett vinkel og lys...jeg vet de er der.
Jeg bare aksepterer. Det bærer sokkene våre preg av...
Nei men det gjøres nok ikke hver uke heller ;-)Man må jo bare aksepterekan jo ikke vaske gulv hver dag!