NettoppJa! Aldri mer maskeringstape som er for utendørsbruk inne, selv om man er lat og ikke gidder å dra i butikken....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NettoppJa! Aldri mer maskeringstape som er for utendørsbruk inne, selv om man er lat og ikke gidder å dra i butikken....
Takk, bedre nåGod bedring!!
Haha, er sant både når det gjelder oppståing og sjokoladespising.Hehe...samme sier gubben![]()
Da stoler jeg på deg og gir det en sjanseJeg kan skjønne den. Tror nok det skal gå bra![]()
![]()
Takk, det har gitt seg litt nåÅnei, god bedring!
Hva syter du etter?!Ja, d var hun! En helt ny epoke i hennes liv
Jeg hadde forresten rett over 1300 innlegg, så ligger ikke så godt an. Mangler nesten 1000 innlegg jo![]()
Høres bra utDa stoler jeg på deg og gir det en sjanse![]()
Du har litt igjen enda jaHva syter du etter?!
Jeg mangler over 3000!!!![]()
You crazy womanHva syter du etter?!
Ser ikke sett ut, har ikke rukket innom før nå10 var jo ingenting![]()
Håper du klarer dagens mål!
Jeg er innom en tur nå, etter å ha vært på jobb i hele dag. Henger LANGT etter skjema, så må stå påLite liv her i kveld ?![]()
Stemmer på en prikkHaha, er sant både når det gjelder oppståing og sjokoladespising.![]()
Har blitt lite skravling på meg også, så det går ikke fort fremover her heller. Satset derfor på litt liv nåJeg er innom en tur nå, etter å ha vært på jobb i hele dag. Henger LANGT etter skjema, så må stå på![]()
Ja har desverre bare kommet over 5500Du har litt igjen enda ja![]()
Det begynner å gå opp for megYou crazy woman![]()
Denne tråden er ihvertfall rolig!Lite liv her i kveld ?![]()
Da blir det ikke noe hvilehjem de neste dagene hellerJa har desverre bare kommet over 5500![]()
Ja, veldig rolig også..Denne tråden er ihvertfall rolig!ps:
Hva syter du etter?!