1750 da? Høres ut som et fint måltall![]()
Kan prøve på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1750 da? Høres ut som et fint måltall![]()
Hehe, det var vel godtHar vært hos en venninne og vasket klær, for vaskemaskinen min er død. Handlet klær til første skoledag med eldste, spist lunsj på restaurant med henne, lekt med yngste, drete meg ut med sudokun min, og spist en enorm mengde nugatti med skje. Faktisk..![]()
Hehe, det var vel godt
Så deilig å ha fått vasket litt klær igjenHåper virkelig de folka får ræva i gir slik at dere får ny maskin snart... Da har du jo fått gjort masse
![]()
Uff da.. Får virkelig håpe tiden ikke drøyes så mye mer..Ja, d håper jeg og. Nå er d tre megafulle, sorterte kurver med skittentøy, pluss skittent sengetøy, og veslesnuppas tøy som må vaskes...!
Uff da.. Får virkelig håpe tiden ikke drøyes så mye mer..
Ja, man blir virkelig avhengig av dem... For 2 år siden røyk oppvaskmaskinen til brodern på lille julaften og vi alle skulle til dem det året på julaften.... Heldigvis hadde expert lang åpent og brodern fikk bestilt på nettet og hentet varen samme kveld. Det var flaks at det ordnet seg..Mannen skal ringe igjen på mandag og se om de kan få bakenden i gir. Merker hvor avhengig man er av vaskemaskin altså!![]()
Wow! Utrolig fin! Skjønner veldig godt at du ble fornøyd
TakkWow! Utrolig fin! Skjønner veldig godt at du ble fornøyd![]()
Inni? Men uansett, så vær fornøyd. Du har lagt i mye arbeid og kaka ser utrolig fin utTakkskulle vært fondant, men men
Knallfin!! Du må ha masse lykke til i dåpen!
Inni? Men uansett, så vær fornøyd. Du har lagt i mye arbeid og kaka ser utrolig fin ut![]()
Nei utenpå, det er marsipan trekk. Men ja har gått ned mange timer til denne her.Knallfin!! Du må ha masse lykke til i dåpen!
Ja, man blir virkelig avhengig av dem... For 2 år siden røyk oppvaskmaskinen til brodern på lille julaften og vi alle skulle til dem det året på julaften.... Heldigvis hadde expert lang åpent og brodern fikk bestilt på nettet og hentet varen samme kveld. Det var flaks at det ordnet seg..
Takk for detWow, den var jo knallfiiiin!![]()