Topp 100 - Skravle august

Har vært hos en venninne og vasket klær, for vaskemaskinen min er død. Handlet klær til første skoledag med eldste, spist lunsj på restaurant med henne, lekt med yngste, drete meg ut med sudokun min, og spist en enorm mengde nugatti med skje. Faktisk.. :p
Hehe, det var vel godt :)
Så deilig å ha fått vasket litt klær igjen ;) Håper virkelig de folka får ræva i gir slik at dere får ny maskin snart... Da har du jo fått gjort masse ;)

Hehe, det var vel godt :)
Så deilig å ha fått vasket litt klær igjen ;) Håper virkelig de folka får ræva i gir slik at dere får ny maskin snart... Da har du jo fått gjort masse ;)

Ja, d håper jeg og. Nå er d tre megafulle, sorterte kurver med skittentøy, pluss skittent sengetøy, og veslesnuppas tøy som må vaskes...!

Mannen skal ringe igjen på mandag og se om de kan få bakenden i gir. Merker hvor avhengig man er av vaskemaskin altså! :o
Ja, man blir virkelig avhengig av dem... For 2 år siden røyk oppvaskmaskinen til brodern på lille julaften og vi alle skulle til dem det året på julaften.... Heldigvis hadde expert lang åpent og brodern fikk bestilt på nettet og hentet varen samme kveld. Det var flaks at det ordnet seg..

Ja, man blir virkelig avhengig av dem... For 2 år siden røyk oppvaskmaskinen til brodern på lille julaften og vi alle skulle til dem det året på julaften.... Heldigvis hadde expert lang åpent og brodern fikk bestilt på nettet og hentet varen samme kveld. Det var flaks at det ordnet seg..

OMG!! DET er krise d!

Back
Topp