Høres ut som en perfekt dag jaVeldig fin, med badestrand med ungene, litt bærplukking, tips om mulig hjemmefødselsjordmor som har fått mail, og ikke minst lille jenta i magen sparket pappaen sin i dag!
Håper dere får til hjemmefødselen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en perfekt dag jaVeldig fin, med badestrand med ungene, litt bærplukking, tips om mulig hjemmefødselsjordmor som har fått mail, og ikke minst lille jenta i magen sparket pappaen sin i dag!
Uff daJeg henger så langt bak målet mitt!![]()
Dersom det er der vi ender med å ville, ja. Jeg har jo så smått begynt å venne meg til tanken på muligheten for sykehus og tidlig hjemreise ogsåHøres ut som en perfekt dag ja
Håper dere får til hjemmefødselen![]()
Ikke helt ! Kaka ble mislykket så håper det går ann å fikse denGod kveld!
Beina høyt og klar for dåp?
Langt igjen da?
Jeg skulle klare 200 til i morgen kveld men troooor jeg ligger en del bak![]()
Er det noe moro der da?Aldri vært der nede før. Tenkte jeg måtte prøve noe nytt![]()
Haha...jeg vetDu er så nonchalant altså!![]()
Over 120 igjen her! Brette opp erma!Har ikke sjekka siste oppdateringen. Skal sjekke nå.
Dere finner nok ut av detDersom det er der vi ender med å ville, ja. Jeg har jo så smått begynt å venne meg til tanken på muligheten for sykehus og tidlig hjemreise også
Jeg liker meg bedre i høydenEr det noe moro der da?
Kler deg ikke...![]()
Nei bare kaka igjenGod kveld
Ferdig til i morgen?
Haha...jeg vet
Sjekket nå da! Hurra jeg er over 5000!!!![]()
Nei bare kaka igjen
Du kan vel ennå hente inn litt i kveldMangler 63 innlegg på dagens mål!
Skjønner jeg godtJeg liker meg bedre i høyden![]()
Vet ikke endaHvordan går d med den?
Du kan vel ennå hente inn litt i kveld![]()
Vet ikke enda![]()