Samme her! God nattKaster inn håndkleet jeg. God natt!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! God nattKaster inn håndkleet jeg. God natt!![]()
Så flink! Jeg er langt unna der jeg burde...Hurra, gjorde et aldri så lite byks i går kveldsnart i mål
![]()
Vi trenger omtrent like mange om dagen, faktiskSå flink! Jeg er langt unna der jeg burde...
Det er sant!Vi trenger omtrent like mange om dagen, faktiskMen så er det kanskje litt verre å skulle gjøre det i 16 dager til enn å skulle gjøre det i 8
![]()
Ja, det er akkurat detDet er sant!
Særlig når jeg vet det er mye hektiske dager fremover, med lite tid til bv.
Må bare gjøre en innsats når jeg kan og får til.Ja, det er akkurat det![]()
Må nok detMå bare gjøre en innsats når jeg kan og får til.
På en god kveld skravler man mye ja!På en god kveld hvor man skravler konsentrerert og det er flere lar mye seg gjøre. På en kveld det man snakker med svigermor og deretter spiller brettspill... Har man det gøy, men innlegg blir det lite av
Så deilig! Hva er målet nå?Hurra, gjorde et aldri så lite byks i går kveldsnart i mål
![]()
Hege, heldigvis skulle jeg til å siPå en god kveld skravler man mye ja!
Men når man spiser sushi, drikker vin og skravler med venninne blir det dårlig med innlegg![]()
Jepp, det blir detPå en god kveld skravler man mye ja!
Men når man spiser sushi, drikker vin og skravler med venninne blir det dårlig med innlegg![]()
Jeg har jo litt vinkvote å ta igjen fra i sommer ogsåHege, heldigvis skulle jeg til å siHørtes mye hyggeligere ut med sushi venninne og skravling! Vin er heller ikke dumt
![]()
Absolutt vel så hyggelig! Særlig når det er ei venninne jeg treffer alt for sjelden!Jepp, det blir det
Men trolig vel så hyggelig
Nja tror ikke detNettopp, håper du snart dukker opp igjen![]()
Men det er koselig daPå en god kveld hvor man skravler konsentrerert og det er flere lar mye seg gjøre. På en kveld det man snakker med svigermor og deretter spiller brettspill... Har man det gøy, men innlegg blir det lite av
Ja absolutt!Jeg har jo litt vinkvote å ta igjen fra i sommer også![]()