920
Så skal godt gjøres![]()
Ja, men da runder du tusen i morgen (idag) da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
920
Så skal godt gjøres![]()
Deilig! Har du fått nytt det da?Er nok dether har det vært strålende solskinn
![]()
Litt i alle fallDeilig! Har du fått nytt det da?
Ikke verst det da!Litt i alle fallfrem til klokken 14
![]()
NeidaIkke verst det da!
Haha, ble det noe farge av det?NeidaMannen skulle ha meg med på vandring i skogen, jeg sa det var på ett vilkår; at jeg fikk gå i bikini og shorts. Det fikk jeg. Må få litt farge på denne bleike kroppen!
Kan se er lite skille etter stroppeneHaha, ble det noe farge av det?
Hahaha, jammen flaks dere var i skogen, ikke sikkert det hadde gått så bra ute i der fri.Kan se er lite skille etter stroppeneog ingen fly ble blendet slik at de ikke fikk landet på Gardermoen.
Nei, det var enda godt. Var litt nervøs da vi gikk på en åpen skogsbilveiHahaha, jammen flaks dere var i skogen, ikke sikkert det hadde gått så bra ute i der fri.![]()
Haha, kan jeg godt forstå.Nei, det var enda godt. Var litt nervøs da vi gikk på en åpen skogsbilvei![]()
Så ingen blåbærHaha, kan jeg godt forstå.
Var der mye blåbær i skogen?
Mmm, hjemmelaga tyttebærsyltetøy! ❤ plukka dere noe, eller gikk dere bare pent forbi?Så ingen blåbærMye tyttebær, da.
Ikke så greitHaha, ja..kunne vært hvilken dag som helst herfølger ikke helt med lengre
![]()
Vi gikk pent forbiMmm, hjemmelaga tyttebærsyltetøy! ❤ plukka dere noe, eller gikk dere bare pent forbi?
Åja! Fikk dere mange cacher?Vi gikk pent forbivar på Geocache-tur.
7 stykkerÅja! Fikk dere mange cacher?
Så tilfredsstillende!7 stykkerVar de vi manglet på den runden.
JeppSå tilfredsstillende!![]()
Har dere noensinne lagd en cach selv?
Oi, så kult!JeppMannen lagde en for ikke så lenge siden. En mystery
![]()