Ligger godt ann tror jegEr det overkommelig da?
Men vet ikke om jeg holder ut hele måneden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger godt ann tror jegEr det overkommelig da?
Ja da blir det jo kjedeligIkke så ofte, men over år har det blitt litt kjedelig.. Elsker vafler med brunost, men siden jeg ikke tåler brunost mer, så ble det litt kjedelig....
Det går nok fintMan skal gruglede seg litt. Stor forandring i hverdagen da
![]()
Ble visst sydentur isteden for skravlingÅj! Spennende det da! Men ikke like spennende som å skravle her!Hohoo
Hadde jeg ogsåDet har jeg gjort !
Ikke så rart det daJa.. Ellers pleier jeg stortsett å stå for alle handling... Men enkelte ting har blitt tyngre den siste tiden...
Håper hun får en grei nattJa, altfor mye. Minstesnupp har våkna jevnlig en stund nå. Håper hun får sove for natten nå.
Hun måtte ha kosen i ansiktet, men jeg tørr liksom ikke helt d heller. Skal gå inn snart og ta den bort.
Hehe... neiIkke så rart det da![]()
Klarte du 1000 daMener jeg hadde rundt 700 innlegg..
Jo mer jo bedreJeg har 824 innlegg. Greier ikke 1000 idag nei, men kan jo forsøke å få så mye som mulig ihvertfall![]()
Ja, fordømt mye tid!Haha! Jobben tar merkelig nok mye tid![]()
Hvor ofte jober du helg?Arbeidshelgen hard en også
Starter de på mandag? Min Starter onsdagEn uke eller to? Tiden hvor vi kunne dra utenfor sesongen er over gitt. Eldste starter på skolen på mandag![]()
Det klarer du854 på siste oppdatering.
Må over 900 i dag, helst mer...
Der tror jeg at du gjørLigger godt ann tror jeg
Men vet ikke om jeg holder ut hele måneden![]()
Grattis, klapp på skuldra til degDagens mål om å bikke 1200 er nådd, så da kan jeg ta kvelden. God natt![]()
Ser at du har fått opp dampen, snuppaTo rolige dager og nå må jeg ha 105 innlegg om dagenBest å sette opp tempoet
![]()
Jepp, en uke kun meg og mannen i marsSydentur på deg?![]()