God kveld alle sammen! Helg i morra! Noen med store planer?![]()
God kveld! Ingen store planer. Men har lagt ut en hel drøss med ting på finn, så kommer to iløpet av helga som skal kjøpe noen greier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld alle sammen! Helg i morra! Noen med store planer?![]()
Samme herJeg må slutte å jobbe tror jeg![]()
To rolige dager og nå må jeg ha 105 innlegg om dagenBest å sette opp tempoet
![]()
1386Hvor mange innlegg har du da?
Jeg må ha i snitt 78 innlegg per dag
1386Men jeg har bare 8 skravledager igjen
![]()
Skal ut på tur, jaÅh, hvorfor så få skravledager? Skal du på tur igjen?
Haha, pysj og potetgull!Pysjamas pary! Du er jo aldri alene pga babyen i magen så til mannen sier du bare at du har pysjpary!![]()
Drømme søtt og lade opp til helga! We have some major chatting to do!Sove så meget godt! Trøtt som ei strømpe. Tross alt bare sovet en dupp på 1,5 time i dag. Alt for dårlig![]()
ArbeidshelgSnart helg igjen![]()
Skal ut på tur, jaReiser bort den siste uka i august. Lenge siden jeg var ute og reiste nå da
![]()
Oh yes! Endelig litt kvalitetstid med mannen! Han har jobba 10-15 timer hver dag denne uka.Snart helg igjen![]()
Vi skal en tur til RhodosHvor skal du hen?
Å neihei du, ikke så lenge siden du var i København!![]()
Vi skal en tur til Rhodos
Er jo snart 2 måneder sidenDet er lenge det
![]()
Bare én uke denne gangen. Reiser med barn for første gangEn uke eller to? Tiden hvor vi kunne dra utenfor sesongen er over gitt. Eldste starter på skolen på mandag![]()
Bare én uke denne gangen. Reiser med barn for første gang![]()
Ja, vi må nyte billige turer så lenge vi kan.
Så spennende med skolestartGleder seg?
Det går nok fintJa, nyt d!
Veldig spennende! Tror hun gleder seg. Mora gruer seg litt og faktisk, men d blir vel bra![]()
God natt, sov godtDa må jeg si takk for idag! Sove godt alle sammen!