Åj! Spennende det da! Men ikke like spennende som å skravle her!Jeppsi peppsimen mannen maser om at vi skal bestille sydentur!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åj! Spennende det da! Men ikke like spennende som å skravle her!Jeppsi peppsimen mannen maser om at vi skal bestille sydentur!
![]()
Ja, noen dager blir sånnJa, var detBle vafler til middag I dag
Samboeren jobba overtid og så skrudde han på bilen til stebestemoren etterpå.. Så da ble det bare sånn I dag...
Mhm... Enkelte dagerJa, noen dager blir sånn![]()
Ikke jeg heller. Greide 7.plass her for et par mnd siden, men det sleit jeg mye forIkke jeg heller, men så er jeg aldri helt der oppe heller![]()
Det er 9.025.Ja, er jo det hver mnd![]()
Nå husker jeg ikke akkurat, var det 9225? Rett opp du musemor![]()
Artig med bilde i avisa daSånn, da har man vært flink mamma og sendt bildehilsen til avisa og nytt i uka (lokal engang-i-uka-avis med 99% annonser) for guttungen. sistnevnte utkommer hver onsdag, og i lokalavia ba jeg om at det legges inn i avisapå onsdag, for det er da min førstefødte fyller 7 år.
Aha..,da er det klart best at han hjelper til jaNå har vi bare en bil siden min står med ødelagt motor og avskiltet, og jeg får så mange kynnere når jeg Gjør for mye.. Bekkenet streiker om jeg bærer for tungt og mye.. Så i sommer har han mått bli med...
Ringer sjefen i dette øyeblikkDa får du ta dem med en gang![]()
![]()
Det har jeg gjort !Da er det bare å slenge seg i sofaen![]()
Ja, var det jeg fant utDet er 9.025.
9.025 er både kvadratisk som jeg ønsket, og endte på 5 som Backymams ville
Ja.. Ellers pleier jeg stortsett å stå for alle handling... Men enkelte ting har blitt tyngre den siste tiden...Aha..,da er det klart best at han hjelper til ja![]()
Akkurat denne mnd synes jeg at jeg sliter littIkke jeg heller. Greide 7.plass her for et par mnd siden, men det sleit jeg mye for![]()
Artig med bilde i avisa da
Stor dag for tassen din!
Ja eller flere svarTrenger flere tråder å skravle i ?![]()
![]()
Greier ikke være like effektiv hver dag uansett da!Akkurat denne mnd synes jeg at jeg sliter litt
Er ikke effektiv nok. Leser for mye![]()