Ja, håper jo jeg kan få perm et år. Skal snakke med en rådgiver når jeg bare får begynt.Pyttsann det ordner seg! Du hopper bare på igjen når du er klar også slipper du unna alt du allerede har vært gjennom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, håper jo jeg kan få perm et år. Skal snakke med en rådgiver når jeg bare får begynt.Pyttsann det ordner seg! Du hopper bare på igjen når du er klar også slipper du unna alt du allerede har vært gjennom![]()
Før jeg dro på det jeg trodde skulle bli strikkekveld, men som var overraskelses babyshower, så maskerte jeg spinkelsenga slik at den kan males..Jeg har sett på orphan black i kveld! Du da?
Nope, men noen år som Restaurantsjef var fint på cv'enJa, din jobb virker fantastisk! ! Kunne gjerne hatt noe lignende. Har du noe annet enn treider?
Det kan du jo helt sikkert. Man betaler jo ganke greit for skolen ogJa, håper jo jeg kan få perm et år. Skal snakke med en rådgiver når jeg bare får begynt.![]()
Det krever sitt ja! Men utrolig glad i gjengen, de er som min familie nr2Ååh, ja da må man vel være omtrent superwoman!imponerende!
Jeg har jobbet i resepsjonen på et velværesenter fram til jeg flytta nå i sommer. Skal på skolen nå i høst, utdanne meg til advokatsekretær. Så får vi se da.![]()
Aha, ja blir spennende å se om jeg får noe tilbud. Har jo erfaring fra kontorarbeid, så satser på det skal gå fint! Er det lenge siden du gikk der?Nope, men noen år som Restaurantsjef var fint på cv'enJeg gikk på intervju med veldig god selvtillit. Visste at de ikke ville angre på å ansette meg selvom jeg var uerfaren og ny i gamet. Alt man ikke kan, læres! Det må ha lyst gjennom på et vis
![]()
2013/2014Aha, ja blir spennende å se om jeg får noe tilbud. Har jo erfaring fra kontorarbeid, så satser på det skal gå fint! Er det lenge siden du gikk der?
Way cool! Litt spent, lenge siden jeg har vært på skolebenken. Men satser på det går fint!2013/2014Ikke lenge i det hele tatt!
![]()
JaOg uventa
![]()
OkEnda bedre davisste om min på forhånd jeg
eller... Visste bare sted og dato da, ikke noe mer..
OkMen det er jo koselig for det <3
JaJa, veldig!
Fikk du mye fine gaver?
Jeg er herNå var det ingen her
JaPen stol til å sitte på i stua for småbarn (ikke baby)den var dødskul, servise (kopp, skål og tallerken), klær, leke, sommerfugl pynt til veggene på rommet, badeand og gavekort. Samt vognteppe som jeg begynte å strikke på, men som jeg ga opp fordi jeg syntes det var så kjedelig. Så hun ene har strikket det ferdig og hekla kant, pynt og navnet på.