Vært effektiv da![]()
Ja, har jo fått gjort litt
Np må jeg bare brette klær snart før det kan soves.. For det ligger to maskinlass med nyvaska klær utover senga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært effektiv da![]()
Åååh, så koselig!Jeg skulle på strikkekveld med strikkekjerringene mine i ettermiddag. Med middag som vanlig..
Så når jeg gikk inn døra, så hopper mange av mine gode kollegaer frem! De hadde laget overraskelses babushower for meg <3 Så snille![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Takk for detStrålende innsats![]()
Nei, hadde nok irritert meg jeg og. Men hadde slurvet fordetom!HeheJeg er frøken pirk, så hadde ikke blitt fornøyd med en dert feil malt... Hehe
![]()
Så koselig daJeg skulle på strikkekveld med strikkekjerringene mine i ettermiddag. Med middag som vanlig..
Så når jeg gikk inn døra, så hopper mange av mine gode kollegaer frem! De hadde laget overraskelses babushower for meg <3 Så snille![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JaSå koselig da![]()
Det tar du fort igjenHerlighet, så lite jeg har skravla idag! :O langt på etterskudd!
Det skjønner jeg da. Så ut som de hadde ordnet mye fint der daJa
Så ble visst ikke så mye skravling her inne som jeg trodde...
Håper det, er jo straks halvveis i mnd!Det tar du fort igjen![]()
Er enda noen dager til halvveis også daHåper det, er jo straks halvveis i mnd!
Hehe.. Tror jeg brukte 2 timer...... Og enda har jeg igjen å maskere den ene langsiden som jeg har tatt av... Får prøve å male minst 1 strøk i morgen..Nei, hadde nok irritert meg jeg og. Men hadde slurvet fordetom!![]()
Joda. Sant nok. Skal nok rekke det. Iallefall gjøre et respektabelt forsøk!Er enda noen dager til halvveis også da![]()
Ja, super koseligÅååh, så koselig!![]()
Usj, du må være tålmodigheten selv!Hehe.. Tror jeg brukte 2 timer...... Og enda har jeg igjen å maskere den ene langsiden som jeg har tatt av... Får prøve å male minst 1 strøk i morgen..
Var herk å gjøre det pga at sprinklene er bua på kortsidene...
Det blir det fort ja.
Neida, hun ble døpt to mnd gammel, i palmehelga.
Var greit det
Nå har vi flyttet, og vet sannelig ikke om vi skal satse på å ha det hjemme (om vi ikke utvider gjestelita nevneverdig når det antakelig) eller... hva som egentlig finnes nær den krika vi skal døpe i,ja, hva som finnes her i det hele tatt. el, vi har da litt tid på oss enda ille skal være i mangen i 5 mnd enda
Det blir spennende
Får vi se kaken når den er klar? Pynten var jo bare SÅ flott![]()
ÅjaSå bragøy å planlegge slikt
![]()
HeheUsj, du må være tålmodigheten selv!
MhmDet skjønner jeg da. Så ut som de hadde ordnet mye fint der da![]()
Hva er det du jobber med?HeheHar lært meg å bli veldig tålmodig på jobb...
Målet for dagen a? Teller du? Jeg glemmer å telle, men burde vel ha over 40 eller noe pr dag for å få det tilHerlighet, så lite jeg har skravla idag! :O langt på etterskudd!