Funksjonshemmede barn og ungdom på avlastning og bolig. Der må man være tålmodig og reagere sjapt. Så har blitt flink i begge... Hvert der i 4 år..Hva er det du jobber med?
Jobber også på føde/barsel/gyn på sykehus. Hvert der i 2 år.
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funksjonshemmede barn og ungdom på avlastning og bolig. Der må man være tålmodig og reagere sjapt. Så har blitt flink i begge... Hvert der i 4 år..Hva er det du jobber med?
Så koselig daJeg skulle på strikkekveld med strikkekjerringene mine i ettermiddag. Med middag som vanlig..
Så når jeg gikk inn døra, så hopper mange av mine gode kollegaer frem! De hadde laget overraskelses babushower for meg <3 Så snille
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Se de har ordnet a! Så hyggelig!Jeg skulle på strikkekveld med strikkekjerringene mine i ettermiddag. Med middag som vanlig..
Så når jeg gikk inn døra, så hopper mange av mine gode kollegaer frem! De hadde laget overraskelses babushower for meg <3 Så snille![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, de har virkelig stått påSe de har ordnet a! Så hyggelig!og sikkert vel fortjent! Regner med det blir jente
![]()
Ja, var detSå koselig da
Teller ikke, det er jeg for distré til, men regne meg vel fram til at 60 om dagen holder. Idag kan jeg ikke hatt mer enn kanskje 20. Fram til nå klokka elleve da, får jo kanskje inn 20 til.Målet for dagen a? Teller du? Jeg glemmer å telle, men burde vel ha over 40 eller noe pr dag for å få det til![]()
Blir fort sånn! Ble ikke så mye her heller. Må liksom bruke kveldene og har jo andre ting å gjøre en sjelden gang i blandt når jeg må tisse eller spise...Teller ikke, det er jeg for distré til, men regne meg vel fram til at 60 om dagen holder. Idag kan jeg ikke hatt mer enn kanskje 20. Fram til nå klokka elleve da, får jo kanskje inn 20 til.![]()
Ååh, ja da må man vel være omtrent superwoman!Funksjonshemmede barn og ungdom på avlastning og bolig. Der må man være tålmodig og reagere sjapt. Så har blitt flink i begge... Hvert der i 4 år..
Jobber også på føde/barsel/gyn på sykehus. Hvert der i 2 år.
Du da?
Jeg har sett på orphan black i kveld! Du da?Dere har drevet med da??
Treider fagskole?Ååh, ja da må man vel være omtrent superwoman!imponerende!
Jeg har jobbet i resepsjonen på et velværesenter fram til jeg flytta nå i sommer. Skal på skolen nå i høst, utdanne meg til advokatsekretær. Så får vi se da.![]()
Haha, djiises, vi er for like!Treider fagskole?
Gjett hvem som er utdannet Advoktsekretær![]()
Samme tenkte jeg!Haha, djiises, vi er for like!skilt ved fødselen.
Jeg skulle på strikkekveld med strikkekjerringene mine i ettermiddag. Med middag som vanlig..
Så når jeg gikk inn døra, så hopper mange av mine gode kollegaer frem! De hadde laget overraskelses babushower for meg <3 Så snille![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg fikk meg forresten kremjobb etterpå til tross for stressa sjefHaha, djiises, vi er for like!skilt ved fødselen.
Nei, nå skal det sies at jeg ikke kommer til å satse alt på en stilling som advokatsekretær, det er mer for å få den kontorbiten.Samme tenkte jeg!Aldri møtt noen med den studieretningen før!
![]()
Skal gjøre det, takk for tips! Nå får jo jeg baby midt i dette her, så litt spent på hvordan det løses. Planen var jo å vente til høsten med å bli gravide, så jeg akkurat skulle rekke å bli ferdig.Jeg fikk meg forresten kremjobb etterpå til tross for stressa sjefBruk tid på å finne en flott praksisplass, det er mitt beste tips!
![]()
Jobber innen eiendomsforvaltning, utleie jegNei, nå skal det sies at jeg ikke kommer til å satse alt på en stilling som advokatsekretær, det er mer for å få den kontorbiten.![]()
Pyttsann det ordner seg! Du hopper bare på igjen når du er klar også slipper du unna alt du allerede har vært gjennomSkal gjøre det, takk for tips! Nå får jo jeg baby midt i dette her, så litt spent på hvordan det løses. Planen var jo å vente til høsten med å bli gravide, så jeg akkurat skulle rekke å bli ferdig.![]()
Ja, din jobb virker fantastisk! ! Kunne gjerne hatt noe lignende. Har du noe annet enn treider?Jobber innen eiendomsforvaltning, utleie jegkontorbiten er gull! Veldig god excel forelesning og jus er alltid kjekt i alle jobber! Digget jus'n!