Da får du ta det igjen i morgenBare at jeg neppe får på plass de siste 22 da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får du ta det igjen i morgenBare at jeg neppe får på plass de siste 22 da
Ja, det er passe det26det holder det
Ja blir dyrt nok uansettJa, det er passe det![]()
Det blir det fort ja.Ja blir dyrt nok uansett![]()
Oi det hørtes stressende ut, skjønner at du vil ha det da
Døpte dere henne allerede da ?
Må du ha 46 før dagen er omme? For å havne på hva?Fint det, da kan vi skralve med hverandre
JEg tror jeg nå med min nedtelling er på 46.
Det blir spennendeNå er alt handlet inn til dåpen ! Så da gjenstår det bare å vente på nøkkel på lørdag![]()
Så braNå er alt handlet inn til dåpen ! Så da gjenstår det bare å vente på nøkkel på lørdag![]()
Ja da er det lov. Kos degMidlertidig på hold. Har ferie![]()
Må slett ikke, var bare et mpål for å komme meg opp på 860, altså 12/31 av 2222 for å være ajour. Det kan jeg ta en annen dag, nå vi jeg heller legge megMå du ha 46 før dagen er omme? For å havne på hva?
Jeg hadde tusen og noe jeg tidligere idag. Må bare skravle på og håpe det holder![]()
Hva gjør du da?!Dårlig med skravling på meg idag gitt![]()
Ligger du langt bak?!Nå trenger jeg en real innsats for å komme meg ajour igjen tror jeg...
Håper du lykkesKanskje jeg kommer meg over 1300 i dag da![]()
HeheFlink du er! Jeg hadde antagelig gitt blaffen når jeg var halvveis, og heller bare vært veldig forsiktig når jeg malte.![]()
Glemte å telle her på slutten, men tror jeg er overHåper du lykkes![]()
Hva gjør du da?!![]()
Strålende innsatsGlemte å telle her på slutten, men tror jeg er over![]()
Vært effektiv daJeg må hente meg inn...
Idag har jeg jo gått lang tur, så sov jeg etterpå, og har bada og kost baby og bestilt invitasjoner og bilder![]()
Vært effektiv da![]()