Koldtbord
Ja det gjør det nå![]()
Gleder meg litt til å lage til dåp en gang til jeg
Jeg lå nemlig innlagt på sykehuset med vår relativt nyfødste datter (2 uker gammel) med RS mens mannen ordnet det praktiske....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koldtbord
Ja det gjør det nå![]()
Blir det mange gjester?Ja håper det![]()
Ikke lett å telle, når det går så fort unna heller![]()
Greit å ta en ny status daOg man skravler i flere tråder, og bare teller i denne, og reelt sett glemmer det også, men max 40. Tar ny status etter oppdatering av liste jeg, det er vel straks
Fint det, da kan vi skralve med hverandre
JEg tror jeg nå med min nedtelling er på 46.
Greit å ta en ny status da
Før du legger deg skal uansett gå greit.
Haha, haaaar du?![]()
Ja, da kan det bli litt verre :/Tja, rundt 38 innlegg før jeg legger meg? Om potensielt en halvtime? Litt knapt.... i alle fall om jeg skal spise...
Åååå, all denne sjokkiapraten
Jeg savner melkesjokolade, iiiiskald! Mmmmm
Ja, da kan det bli litt verre :/
Mat må du jo ha![]()
46 hva? Innlegg igjen?![]()
Da gikk det jo veldig bra da838 på siste oppdatering. 860 er altså 22 inlegg unna, langt mindre enn de ca 40 jeg var kommet til i nedtelling, ettersom jeg altså åpenbart har skrevet ca 20 innlegg etter oppdateringen før den tid, som jeg bare ikke talte med
Da gikk det jo veldig bra da![]()
26Blir det mange gjester?
Ja, bare så synd det er fyfy...D er digg!![]()
Oi det hørtes stressende ut, skjønner at du vil ha det daGleder meg litt til å lage til dåp en gang til jegDenne gangen håper jeg dogpå litt mer praktisk planlegging enn en sms fra mannen "jeg har avtalt dåp dato xx.yy og booket menighetshuset, men vi får ikke nøkkelen før søndags morgen" Han visste jeg gjerne ville ha menighetshuset, rett ved siden av kirka, men altså.... alt med måte. Det gikk jo dog helt fint å dekke bord og pynte før gudstjeneste når vi bare hadde sånn ca halve selskapet i sving. Ja, også VAR det jo rett ved krika, så vi gikk bare bort rett før gudstjenesten....
Jeg lå nemlig innlagt på sykehuset med vår relativt nyfødste datter (2 uker gammel) med RS mens mannen ordnet det praktiske....