God kveld jenter 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveldGod kveld jenter![]()
Ble veldig stille... Sover folk?![]()
Ja.. Ble brått stilleEr innom en tur på ammepause
Stille her![]()
Ja.. Ble brått stille![]()
Ja.. Skal der straks her også.. Venter bare på at gubben skal bli ferdig med der han driver på medHm.. Folk sover vel
Skal jeg og snart gjøre..igjen![]()
Ja.. Skal der straks her også.. Venter bare på at gubben skal bli ferdig med der han driver på med![]()
Sitter med et spill på pcen.... Han skulle visst bare levle, så stuper vi i seng.Ahahva han styrer med da?
![]()
Sitter med et spill på pcen.... Han skulle visst bare levle, så stuper vi i seng.
God natt til dere beggeAah
Jaja, nå er mini ferdig å spise her, så da sier jeg god natt igjen![]()
Typisk det :/Får ikke sove. Men på morgenen når mini vil opp. Da er jeg nesten bevisstløs![]()
En allright busstur er undervurdertTok så mye buss når jeg pendlet til skolen og Digget det. Var en av første stoppa så fikk alltid "min" plassOg høre på musikk alene på buss. Det ække så værst det!
Da går det nok fintJeg er over halvveishadde aldri trodd det, men nå ser det ut som det går bra
![]()
Jeg er over halvveishadde aldri trodd det, men nå ser det ut som det går bra
![]()
Det har du vel ikke noe problemer med?!1265 på siste oppdateringdet vil si 957 igjen på 10 dager. Skulle vel bli omtrent 95,7 innlegg om dagen i snitt, det
![]()