Hva jobber du med! Jeg har hatt en særdeles rolig dag, stort sett bare eksistert!Jobbetog slitt ut sofa..
Du da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva jobber du med! Jeg har hatt en særdeles rolig dag, stort sett bare eksistert!Jobbetog slitt ut sofa..
Du da?![]()
Ja lenge siden siste busstur så må nesten teste snart!Det er stas!
Liker også alltid sitteplass på bussen![]()
Hørtes veldig greit ut og SÅ GREI FORDELINGOi, så driftig du har vært! Jeg har sitte i godstolen med vekselvis mobilen og en bok. Dusja og sånn. Lagd middag. Vært en kort tur på butikken. Sett på at sambo snekrer ting. Ja. En rolig dag.![]()
TakkSå flink du har vært!![]()
Oh yes, her er det likestilling!Hørtes veldig greit ut og SÅ GREI FORDELING![]()
:OTakkHar 2 uker uten og 1-2 uker med lov. Og jeg er overrasket over meg selv. Her i slutten av uke 2 bakte jeg sjokolade cookies, og jeg smakte ikke på verken røra/deigen eller cookiesen.... Smakte på den i går når jeg hadde lov
![]()
Hva har dere gjort idag da, jenter?
Skal si det smakte godt med brus etter 2 uker uten sukker![]()
Det skjønner jeg godtSkal si det smakte godt med brus etter 2 uker uten sukker![]()
Skal si, skikkelig handy woman! Her har det vært veldig rolig, lest og skravla litt bare.Jeg har drevet med ved. Kappet og kløvd... Tipper jeg er alene om detDu da?
Glasset gikk ganske så fort nedDet skjønner jeg godt![]()
TakkWow! Fliinkis må jeg si![]()
Som jeg sier til min kjære, vi gjør alle det vi kan best.HahaJa, skjønner dette
![]()
![]()
Viktig å kunne gi seg selv et klapp på skuldra!TakkEr faktisk det selv også
![]()
Hehe, lur måte å si det påSom jeg sier til min kjære, vi gjør alle det vi kan best.![]()
Ja, er detViktig å kunne gi seg selv et klapp på skuldra!
Jobber i tollvesenetHva jobber du med! Jeg har hatt en særdeles rolig dag, stort sett bare eksistert!
Anbefales på det sterkesteJa lenge siden siste busstur så må nesten teste snart!