Da var det vel ekstra godt med hvileMye mer uthvilt. Har hatt mange nettet med lite og dårlig søvn de siste 2 ukene...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var det vel ekstra godt med hvileMye mer uthvilt. Har hatt mange nettet med lite og dårlig søvn de siste 2 ukene...
Ja, var detDa var det vel ekstra godt med hvile![]()
Ja, det er alltid hyggeligMå jo bare si det som det er![]()
HohoSkulle aldri sagt det
Den forsvant like fort igjen..
Skjønte det måtte være noe jaHohodu sendte den hiiiit!!
Vi får holde samme!Hahagrattis!
Skjønner ikke helt alle disse ratingene jeg...men jeg er tross alt gammel jeg også
![]()
Jepp, jeg vet stort sett alt.Æsj det kan jeg nesten ikke svare på for vi har skravlet så mye alt så du vet det!![]()
La meg se....... Ligget på sofaen med tlf på babyverdenHva har dere gjort idag da, jenter?
Orly = Orakelet!Jepp, jeg vet stort sett alt.![]()
Takk, det var ikke mange minuttene før den gikk ned daSkjønte det måtte være noe ja
Du får nyte den så lenge det varer![]()
God ideVi får holde samme!Vi får kalle det livserfaring
Ratingen er teit!![]()
JobbetHva har dere gjort idag da, jenter?
Ja også skal man jo respektere de som er eldre. Vips får man hjelp til å pakke varer i butikken å greierGod ide![]()
Så kan alle bare misunne oss denne livserfaringen vår![]()
Skal si det smakte godt med brus etter 2 uker uten sukker![]()
Oi, så driftig du har vært! Jeg har sitte i godstolen med vekselvis mobilen og en bok. Dusja og sånn. Lagd middag. Vært en kort tur på butikken. Sett på at sambo snekrer ting. Ja. En rolig dag.La meg se....... Ligget på sofaen med tlf på babyverden, slept katta hundre og ørten ganger ut og inn, dusja og ordna meg, maskert lister og malt siste strøket med hvit maling på sprinkelsenga... Jaggu har dagen gått
Du da?
Kjært barn har mange navn!Orly = Orakelet!![]()
Det er stas!Ja også skal man jo respektere de som er eldre. Vips får man hjelp til å pakke varer i butikken å greier![]()