Hehe, ja syns det!Hehe, lur måte å si det på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja syns det!Hehe, lur måte å si det på![]()
Skal si, skikkelig handy woman! Her har det vært veldig rolig, lest og skravla litt bare.![]()
TakkHar 2 uker uten sukker og 1-2 uker med lov til å spise/drikke ting med sukker.. Starta i sommer og det har gått veldig bra
![]()
TakkHar 2 uker uten og 1-2 uker med lov. Og jeg er overrasket over meg selv. Her i slutten av uke 2 bakte jeg sjokolade cookies, og jeg smakte ikke på verken røra/deigen eller cookiesen.... Smakte på den i går når jeg hadde lov
![]()
Tok så mye buss når jeg pendlet til skolen og Digget det. Var en av første stoppa så fikk alltid "min" plassAnbefales på det sterkeste![]()
Har normal bmi, er ikke for min kropp jeg gjør dette. Men for den lille kroppen i magen sin delEr det en slankekur, eller fokuserer du på andre helsemessige gevinster?
JaSnakk om selvbeherskelse!!
Så flink du erJeg har drevet med ved. Kappet og kløvd... Tipper jeg er alene om detDu da?
JaDet var virkelig en test for meg. Men klarte det
![]()
Nei, får ta kvelden her! God natt alle sammen!
Det er godt jobba! Jeg burde i grunn gjøre d samme.
Prøv det utSkader ikke
![]()
God nattNei, får ta kvelden her! God natt alle sammen!
Sove søtt og drøm om kaker, taco suppe, hjemmelaget fiskepinner og terteskjell! Og bolognes ala mamsemoms!Nei, får ta kvelden her! God natt alle sammen!
Mmmmm, nå ble jeg jammen sulten! :OSove søtt og drøm om kaker, taco suppe, hjemmelaget fiskepinner og terteskjell! Og bolognes ala mamsemoms!![]()
Alltid sulten jeg! Når skal det gi seg a? Om 15 kg!?Mmmmm, nå ble jeg jammen sulten! :O
Natta alle sammen!
Haha, spørs på hva som kommer først. 15 kg eller baby?Alltid sulten jeg! Når skal det gi seg a? Om 15 kg!?
Forbrenner kcalorier på å sove og så tror jaggu jeg skal ta ei økt i påsan! Sove søtt!Haha, spørs på hva som kommer først. 15 kg eller baby?
Nei, nå må jeg sove! Må være uthvilt til å gjøre ikkeno i morra! Natta!
Nå ble jeg også sulten....Sove søtt og drøm om kaker, taco suppe, hjemmelaget fiskepinner og terteskjell! Og bolognes ala mamsemoms!![]()
Haha, grusomt dette her!Nå ble jeg også sulten....![]()
Mhm... Sov godtHaha, grusomt dette her!![]()
Sove godt!