Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den kommer til deg i morgen daIkke nå om dagen nei![]()
Ja, derfor jeg fant ut at vi kan ha på detJo, men det er nå også et program man ikke må følge med hele tiden, greit å ha på i bakgrunnen
Ja, nå skal det ha vært det. Må inn å seHar det vært oppdatering?
Ikke lenge igjen for min del hellerHåper det...men klokka går fort nå![]()
Det lønner seg det jaNei, må suge til seg hver eneste stråle![]()
JaVeldig rosa jenterom![]()
Det må jeg ogsåJa, nå skal det ha vært det. Må inn å se![]()
Så bra å høre
Trist vi ikke fikk til et besøk der i år...
Jeg var over 1000 nå og det var også dagens målDet må jeg også
Så braJeg hadde passert 600 innlegg. Juhu!
Haha, får sette mannen på saken!Det hadde vært fantastisk
Har du begynt å utvikle ideen??
Usj ja, får helt panikk jeg. Verste er flaggermus. :SFlere som har katt her?? I dag rakk jeg akkurat å slenge igjen ytterdøra før katta dro med seg fangsten sin inn (så og si hver dag skjer dette), en spurv hadde hun fanget i dag.. Jeg synes det er så ekkelt når hun drar med seg byttet sitt inn....
Haha, er det sant? :O har den ligge i sola?Det er en sånn en !
Vis vedlegget 130273
Kokte denHaha, er det sant? :O har den ligge i sola?![]()
Isj, heldigvis ikke sett at henne har tatt med flaggermus... Men nå holder vi henne inne om natta (så lenge vi klarer å få henne inn), og flaggermus er jo lettest å få øye på om natta...Usj ja, får helt panikk jeg. Verste er flaggermus. :S
Snakk om flaggermus..... Når jeg gikk på barneskolen hadde vi en flaggermus som "kjæledyr" i klasserommet... Den dukket opp på skolen og hang opp ned utenfor døra.. Rektor som så den. Læreren min fanget den... Det var i 3. eller 4.klasse.Usj ja, får helt panikk jeg. Verste er flaggermus. :S