Nå er jeg mer trøtt igjenFlott, da holder du ut litt til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg mer trøtt igjenFlott, da holder du ut litt til![]()
Jøss, blir mobilen tom?!Ja, blir jo detSkal ta et snart, sitter å lader tlf... Den var litt vel sulten
![]()
Syns den er artig, jegDet går på tv'en her også..
Så nydelige fargerBegynner å komme seg![]()
Gleder meg til vi er ferdige så jeg kan pynte her inne...
NestenJøss, blir mobilen tom?!![]()
Huff ja...gruer meg til mus og spurv i stuaHehe, nyt det mens du kanHun her begynte når vi flytta hit (hun var 1 år i april).
Det skjønner jegMå jo ha litt fri![]()
Høres perfekt utSitter i sofaen med PC'n på fanget, "typisk deg" på TV'n og stor kopp te.
Koser meg masse nå
JaSyns den er artig, jeg![]()
TakkSå nydelige farger![]()
Mhm... Heldigvis pleier jeg å få med meg når hun kommer løpende med noe i munnen slik at jeg får lukka døra... Men hun har klart å dratt med seg både mus og skjære inn.... Heldigvis var samboeren hjemme da, så jeg fikk han til å ta de ut igjen...Huff ja...gruer meg til mus og spurv i stua![]()
Jo, men det er nå også et program man ikke må følge med hele tiden, greit å ha på i bakgrunnenJaBegynte først å se på det her om dagen
Pleier ikke å se på så mye.. Har noen ting jeg følger med på bare, men av og til må man oppdatere seg litt på hva som går på den firkanta dingsen
![]()
Så fint det blirBegynner å komme seg![]()
Veldig rosa jenteromBegynner å komme seg![]()
Sveriges verste sjåførerSjåfører?
Ikke nå om dagen neiGjør du ikke?![]()
![]()
Håper det...men klokka går fort nåDet klarer du vel![]()
Har det vært oppdatering?Snart oppdatering nå. Satser på at jeg er over 1000 da![]()
Nei, må suge til seg hver eneste stråleAlltid godt med litt sol
Aner jo aldri hvor ofte den titter innom![]()