Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er bare på sesong 2 enda. Er sesong 3 og 4 bra da?Hvem sesong er du på? Vi venter på siste halv del av sesong 5.. Har ikke sjekka om den har kommet ut enda...
Så fint det blirBegynner å komme seg![]()
Gleder meg til vi er ferdige så jeg kan pynte her inne...
Sjåfører?Jeg dør av de sjåførene i dag også
Det var fine rosa-tonerBegynner å komme seg![]()
Gleder meg til vi er ferdige så jeg kan pynte her inne...
OkVi er bare på sesong 2 enda. Er sesong 3 og 4 bra da?
TakkSå fint det blir![]()
Okei. Ja, der er de tidligere ute. Her er det vel nr 4 som går på tv nåOkVi har sett alle sesongene ut halv parten av sesong 5. I USA sender de halve sesonger omgangen... Ser på nettet. Tenkte å sjekke når vi er ferdig med opppussingen om det har kommet noe mer
Ja, vi synes i hvert fall sesongene er bra![]()
Jeg synes i alle fall det var veldig fintTakkJeg var litt skeptisk til 2 rosa farger til å begynne med (jeg tenkte å ha 3 hvite og 1 rosa), men samboeren var fast bestemt på at vi skulle ha det.. Så da ble det det, og nå angrer jeg ikke
![]()
TakkDet var fine rosa-toner![]()
MhmOkei. Ja, der er de tidligere ute. Her er det vel nr 4 som går på tv nå
Vi får vel bare fortsette å se da. Må jo vite hvem som blir med videre også![]()
Jeg liker egentlig ikke slik, men man blir liksom litt hekta likevel daMhmHva synes du om serien?
Å ja, men jeg syns det var fint jeg! det er to forskjellige farger?TakkSnudde lyset bort fordi det så rart ut med lyset rett på veggen når jeg tok bilde.. Ser bedre ut i virkeligheten
![]()
Ja, jeg synes også det ble veldig fint.Jeg synes i alle fall det var veldig fint
Godt at du ble med på det![]()
HeheJeg liker egentlig ikke slik, men man blir liksom litt hekta likevel da![]()
Er greit å dele litt på det jaJa, jeg synes også det ble veldig fint.Faktisk ser det enda litt bedre ut i virkeligheten
Pleier å lytte til hans ønsker
Synes det er viktig at han også får bestemme ting
For han har latt meg bestemme mye av de andre barne tinga
![]()
TakkÅ ja, men jeg syns det var fint jeg! det er to forskjellige farger?
JaEr greit å dele litt på det ja
Har dere det meste klart nå da?
Har det meste på plass daJaMangler sengekant, voksi pose, bæresele og stelleprodukter(bleier, salve osv)
Så vil si vi har det meste nå ja
Fryktelig mye utstyr den lille skal ha
Og enda har vi valgt bort en del ting som f.eks lekegrind...
Herlig! Nærmer seg for deg nå?TakkJa, den ene heter tryllestøv (mørk rosa) og den andre heter lille prinsesse (lys rosa).