Topp 100 - Skravle august

b97ba7c2083f15d7aa6d0cff7d7ac65a
Begynner å komme seg ;) Gleder meg til vi er ferdige så jeg kan pynte her inne...

Vi er bare på sesong 2 enda. Er sesong 3 og 4 bra da?
Ok ;) Vi har sett alle sesongene ut halv parten av sesong 5. I USA sender de halve sesonger omgangen... Ser på nettet. Tenkte å sjekke når vi er ferdig med opppussingen om det har kommet noe mer ;)
Ja, vi synes i hvert fall sesongene er bra ;)

Ok ;) Vi har sett alle sesongene ut halv parten av sesong 5. I USA sender de halve sesonger omgangen... Ser på nettet. Tenkte å sjekke når vi er ferdig med opppussingen om det har kommet noe mer ;)
Ja, vi synes i hvert fall sesongene er bra ;)
Okei. Ja, der er de tidligere ute. Her er det vel nr 4 som går på tv nå :)
Vi får vel bare fortsette å se da. Må jo vite hvem som blir med videre også :p

Takk :) Jeg var litt skeptisk til 2 rosa farger til å begynne med (jeg tenkte å ha 3 hvite og 1 rosa), men samboeren var fast bestemt på at vi skulle ha det.. Så da ble det det, og nå angrer jeg ikke ;)
Jeg synes i alle fall det var veldig fint :)
Godt at du ble med på det ;)

Jeg synes i alle fall det var veldig fint :)
Godt at du ble med på det ;)
Ja, jeg synes også det ble veldig fint. ;) Faktisk ser det enda litt bedre ut i virkeligheten ;) Pleier å lytte til hans ønsker ;) Synes det er viktig at han også får bestemme ting ;) For han har latt meg bestemme mye av de andre barne tinga ;)

Ja, jeg synes også det ble veldig fint. ;) Faktisk ser det enda litt bedre ut i virkeligheten ;) Pleier å lytte til hans ønsker ;) Synes det er viktig at han også får bestemme ting ;) For han har latt meg bestemme mye av de andre barne tinga ;)
Er greit å dele litt på det ja:)
Har dere det meste klart nå da?

Er greit å dele litt på det ja:)
Har dere det meste klart nå da?
Ja ;) Mangler sengekant, voksi pose, bæresele og stelleprodukter(bleier, salve osv) ;) Så vil si vi har det meste nå ja ;) Fryktelig mye utstyr den lille skal ha :p Og enda har vi valgt bort en del ting som f.eks lekegrind...

Ja ;) Mangler sengekant, voksi pose, bæresele og stelleprodukter(bleier, salve osv) ;) Så vil si vi har det meste nå ja ;) Fryktelig mye utstyr den lille skal ha :p Og enda har vi valgt bort en del ting som f.eks lekegrind...
Har det meste på plass da:)
Når er termin?

Back
Topp