Topp 100 - Skravle august

Ikke influensa. Den hadde jeg i fjor, på tross av vaksine. Dritt når de bommer med den, slik som i fjor:(
Dette er bare forkjølelse, men slitsomt nok når man er alene med ungene.
Usj ja, det kan jeg godt forstå! De krever jo sitt, uansett hvor redusert man er.

Hallo damer! Da er vi på vei til dag 2 i Kristiansand Dyrepark! Topper d med en tur på Ikea etterpå :p

Dyreparken blir bra!
Ikea, vel mer pinsel for min del.
Kos dere!

Oh yes, får satse på at de andre holder seg friske!
Ja, det er veldig viktig faktisk! Eldstemann hostet litt på morgenen, så håper virkelig ikke han får det. Da kan vi glemme at han rekker skolestart :(

Ja, det er veldig viktig faktisk! Eldstemann hostet litt på morgenen, så håper virkelig ikke han får det. Da kan vi glemme at han rekker skolestart :(
Ånei, det hadde jo vært litt krise, ja. :( pøs på med c vitaminer til ham, så får vi krysse fingrene alle sammen!

Hehe, satser på å gå igjennom ganske raskt ;)

På Ikea altså!
Hehe ja. For i dyreparken må man ha goooood tid!

Ikea tar jeg helst 40 min før stengetid, for da blir man veldig effektiv:D

Ånei, det hadde jo vært litt krise, ja. :( pøs på med c vitaminer til ham, så får vi krysse fingrene alle sammen!
Pøser på med både juice og næringsdrikke! Og godt med klær! Og krysser fingrene alt jeg kan!

Dyreparken blir bra!
Ikea, vel mer pinsel for min del.
Kos dere!
Heh, jeg kan heller ikke fordra Ikea. Mannen synes det er kjekt da, så flere ganger han bare har måtte reist inn alene. Jeg blir så sur. :P

Pøser på med både juice og næringsdrikke! Og godt med klær! Og krysser fingrene alt jeg kan!
Ordner seg nok. Når er første skoledag? Her er den 20.august tror jeg. Nå skal jo mi opp i 3.klasse da.

Heh, jeg kan heller ikke fordra Ikea. Mannen synes det er kjekt da, så flere ganger han bare har måtte reist inn alene. Jeg blir så sur. :P
Ja, ikea er drepen for mitt humør altså! Men er jo stadig noen småtterier man må ha der da...

Ordner seg nok. Når er første skoledag? Her er den 20.august tror jeg. Nå skal jo mi opp i 3.klasse da.
Min starter i 1.klasse, om nøyaktig en uke! Og jeg kan live deg at han blir syk lengre enn en uke om han får dette her :eek:

Back
Topp