Topp 100 - Skravle august

Da er jo du i mål:D
Det er jeg også nå;)

Er jo det.

HAdde tenkt å dusje i kveld egentlig da. Det har visst mannen også, som dessuten vil ha noe assistanse/ at jeg skal se på at han har fått det rett når han klipper håret i den sammenheng (maskinklipp) Det er dog muligens dels bare dersom han finner ladekabelen?

Er jo det.

HAdde tenkt å dusje i kveld egentlig da. Det har visst mannen også, som dessuten vil ha noe assistanse/ at jeg skal se på at han har fått det rett når han klipper håret i den sammenheng (maskinklipp) Det er dog muligens dels bare dersom han finner ladekabelen?
Da kan dere slå to fluer i en smekk og dusje sammen da:p

Da kan dere slå to fluer i en smekk og dusje sammen da:p

Ikke i det kabinettet der

Der vi bodde før, med plassbygd dusjnisje med gassbyggestein og dør, sånn ca 1*2 meter, null problem.

Her, med er kabinett som nesten faller fra hverandre, det er muligens 90*90, men det er jeg faktisk usikker på, hvor ene døra truer med å falle ut, ingen bør komme til å lene seg på den, dusjhodet faller ned dersom man har for høyt trykk på den så egentlig bør den holdes.... virkelig ikke en god ide...

Fikk brått lyst til å få plass til BADEKAR på det ekstrabadet mannen fabulerte om å bygge om toalettet og vaskerommet og deler av gangen til, så kan vi bygge sånn stor dusj på det badet vi har. Reelt skal det i alle fall pusses opp, og det kabinbettet bytets.

Back
Topp