Husk at jeg glemmer fort daHåper du klarer det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husk at jeg glemmer fort daHåper du klarer det![]()
Var det ikke du som husket alt da?Husk at jeg glemmer fort da
Nei det tror jeg da ikkeVar det ikke du som husket alt da?![]()
Driver du også med det, jaJeg trener 30 days shred hver dag og sper på med jogging og sykling innimellom![]()
Ja, det er jo faktisk veldig kort tid siden kroppen har vært igjennom tidenes påkjenning liksomNei, sant..
Tror ikke jeg har godt av hopp og sprett og jogg enda. Er jo bare 11 dager siden fødsel![]()
Jeg tror detNei det tror jeg da ikke
Stort sett får jeg det tilDriver du også med det, jaFlink du er da! Får du til å trene hver dag?
Ikke dårlig. Har så lite energi på kvelden, så har gitt opp å trene da. Har prøvd, men greier rett og slett ikke yte. Beundrer folk som greier det!Stort sett får jeg det til
Litt vrient om jeg har jobbet dagtid for da må jeg trene etter at unga er lagt...og da er det jo sofa som fristermen får det til..
Er ikke så lett på kveldstid neiIkke dårlig. Har så lite energi på kvelden, så har gitt opp å trene da. Har prøvd, men greier rett og slett ikke yte. Beundrer folk som greier det!
Deilig med litt alenetidEr ikke så lett på kveldstid nei
Derfor passer det fint jeg jobber turnusmasse fri på dagtid hvor jeg er hjemme alene!
Helt knallDeilig med litt alenetid![]()
Så kjedeligTror jeg må ha ny tlf eller nytt batteri. Går jo tom hele tiden![]()
Ja, det er jo faktisk veldig kort tid siden kroppen har vært igjennom tidenes påkjenning liksom![]()
Da holder det nok med trilling vil jeg trodumt å starte for tidlig!
Hehe, aldri så galt at det ikke er godt for noeEr ikke så lett på kveldstid nei
Derfor passer det fint jeg jobber turnusmasse fri på dagtid hvor jeg er hjemme alene!
Men så bra daJa, er jo det.. Føles ikke sånn da egentligutenom når jeg går veldig langt eller fort... tror jeg har vært ganske heldig..
![]()
Da er det vel ikke lenge til du er i form til jogging og hopp og sprett heller, forhåpentligvisJa, får håpe det![]()