Flink du er!God formiddag søta
Nettopp ferdig med trening, ingen flere planer..
Du da?![]()
Vaske klær og på barselbesøk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du er!God formiddag søta
Du da?![]()
Nope, verken da eller siden!Tror de liker å bli hørt. Hun roper i allefall så Gud skal høre henne!
God formiddag søta
Du da?![]()
I kveld må jeg være med min kjære. Han krevde mediefri aften.Noen som skal skravle i kveld?
Da må du nok adlydeI kveld må jeg være med min kjære. Han krevde mediefri aften.![]()
Da må du nok adlyde![]()
Haha, må nok det.Gleder meg sånn til i morgen! Kengubarnet kommer til å bli så glad
Kengubarnet har bursdagHaha, må nok det.
Hva skjer i morra?![]()
Åh,så koselig! Hvor gammel blir han? Hun?Kengubarnet har bursdag![]()
Blir 9 årÅh,så koselig! Hvor gammel blir han? Hun?
Åh, så herlig! Skal dere ha selskap?Blir 9 år![]()
Har hatt ett å skal ha tretil + at vi skal feire alene med han i mÅh, så herlig! Skal dere ha selskap?
Oi, så gøy med mange selskap! Vesla her for også alltid minst 3 selskap. Et med hans familie, et med min og et med venner/klassen.Har hatt ett å skal ha tretil + at vi skal feire alene med han i m
Jeg synes der er litt i overkant men sånn blir det nå bare med familie og venner på to stederOi, så gøy med mange selskap! Vesla her for også alltid minst 3 selskap. Et med hans familie, et med min og et med venner/klassen.![]()
Jepp, blir fort sånn. Er nok mest stress for foreldrene tenker jeg. Barna syns nok det er kjempekos!Jeg synes der er litt i overkant men sånn blir det nå bare med familie og venner på to steder
Takk, det er deilig altsåFlink du som trener![]()
Tja...hva tror du?Noen som skal skravle i kveld?