God nattFår benytte meg av stillheten og soveSnakkes jenter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God nattFår benytte meg av stillheten og soveSnakkes jenter.
Hahaha!Haha nå måtte jeg lesynes synd på naboene her, men hun under her tror jo ikke at vi er hjemme eller bor her
hører tlf over durer i gulvet, men vet ikke hvor lytt det er i blokken jeg
når vi laget storesøster fikk vi tilbakemelding av en kompis på dfds at vi holdt han våken og aldri ble ferdig
jeg hadde blåmerke og vonde ben dagen etter pga køyeseng og vi tok hele lugaren der min kjære egentlig sov med kompiser. Første gang vi møtes
fint førsteinntrykk mot kompisene hans x)
Hahaha
God natt!![]()
Ha ha ha nå detter jeg snart ut av senga
God morgen, jenter
Søndag. Planer?
Jeg burde sove. Det gjør mannen min. (ungene har fått finne seg joghurt og slå på tv, så det er stille i huset) men jeg er våken selv om jeg har sovet for lite i natt.Sove og vaske. En blanding av evig lykke og evig hat haha!
Haha, for en underholdningJepp våken. Ligger å ufrivillig hører på at de oppe har høylydt sex. Hun er drita og han er tydeligvis helt ubrukeligde blir nok aldri ferdig!
Ikke helt min stil...Haha, for en underholdning![]()
Planen burde være å holde sengA, men skal på en messe etterfulgt av middag hos svigers. Forkjølelsen min er visst ikke helt klar for det...God morgen, jenter
Søndag. Planer?
Overhodet ikke min heller! Jeg hadde dødd litt av å ha naboer så tett!Ikke helt min stil...
Kjipt å være forkjøletPlanen burde være å holde sengA, men skal på en messe etterfulgt av middag hos svigers. Forkjølelsen min er visst ikke helt klar for det...
Jeg har hatt det en gang , sånne som vi hørte. Han eide huset også.Overhodet ikke min heller! Jeg hadde dødd litt av å ha naboer så tett!
Ja. Særlig siden jeg brukte 6-7 uker av sommeren på å være dårlig pga graviditeten. Og lår jeg slipper det går det bare et par dager dør jeg blir forkjølasyk. UrettferdigKjipt å være forkjølet
Vi har bodd tett en gang vi også, men da var det gode venner som bodde over oss, som vi snakka daglig med. Så tror både de og vi passa oss litt egentlig, og hvertfall lukket vinduer!Jeg har hatt det en gang , sånne som vi hørte. Han eide huset også.
Vel vi flytta, og foretrekker eget hus med hage rundt, så hører vi ingen
God andel godt voksne/eldre naboer også. De har sikkert sex, det håper jeg, men de pleier ikke være de som bråker mest
Skikkelig urettferdigJa. Særlig siden jeg brukte 6-7 uker av sommeren på å være dårlig pga graviditeten. Og lår jeg slipper det går det bare et par dager dør jeg blir forkjølasyk. Urettferdig![]()
Like greitVi har bodd tett en gang vi også, men da var det gode venner som bodde over oss, som vi snakka daglig med. Så tror både de og vi passa oss litt egentlig, og hvertfall lukket vinduer!
Ja, synes jeg kan bli fort frisk nå!Skikkelig urettferdig
God morgen, jenter
Søndag. Planer?
God morgenGod morgen. Jeg har jo sove lenge dag men tror dere ikke det jobber non polakker med å rive et stilas i nabohuset?! Jeg blir så sinna! De har bråka siden 06!
Kjekt med jobb jaDet er jo bra at du har en jobb da
Bare dumt at folk gjør sånne dumme, ulovlige ting
HahaJepp våken. Ligger å ufrivillig hører på at de oppe har høylydt sex. Hun er drita og han er tydeligvis helt ubrukeligde blir nok aldri ferdig!