Ja ikke sant det er også en utfordring når man er pjusk. Håper du kommer på noe!Må bare komme på noe som frister, som vi har i hus, og som jeg orker lage![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke sant det er også en utfordring når man er pjusk. Håper du kommer på noe!Må bare komme på noe som frister, som vi har i hus, og som jeg orker lage![]()
Den lange med farger
Den lange grønne ;-)
Jeg hadde gått for den hvite
Men så er ikke jeg så fargeglad da, egentlig![]()
Tror jeg hadde valgt den grønne
Jeg sier den lange her også![]()
Da tror jeg det blir denDen lange med farger
Høres ut som et godt valgDa tror jeg det blir denden har fått flest stemmer
Bra valgDa tror jeg det blir denden har fått flest stemmer
Høres ut som et godt valg![]()
Men fortsatt usikkerBra valg![]()
Kan du ikke bruke samme?Men fortsatt usikkerfår ta den hvite korte til snuppas dåp da
Det tenkte jeg ogsåKan du ikke bruke samme?
Kan du ikke bruke samme?
Jo men det kommer noen av de samme folkaDet tenkte jeg også![]()
Hadde jeg ikke tenkt så nøye på om jeg likte kjolenJo men det kommer noen av de samme folka![]()
Jeg har alltid elsket det. Ikke mindre nåJeg hater surt snop. Alltid gjort det. Men ikke nå og 6 mnd frem i tid virker det som!![]()
Hehe okeiHadde jeg ikke tenkt så nøye på om jeg likte kjolen![]()
Men om du tenker veldig mye på det, så får du ta den hvite neste helgHehe okei![]()
Får se hva jeg gjørMen om du tenker veldig mye på det, så får du ta den hvite neste helg![]()
Heldige duPuh, nettopp kommet hjem fra tivoli. UTSLITT! Har dere hatt en fin dag?
Velkommen hjemHjemme igjen fra shopping. Var godt å komme hjem nå
Da får du legge deg under et teppe og slappe avHjemme fra dagens happenings.
Forkjølelsen er i ferd med å ta overhånd her. Tror det blir sofa resten av kvelden...
Den tropiske!
Ja, kjempekjekt! Og vesla vant FAKTISK en bamse fra en av de klypemaskinene idag! Første gang!Heldige dutivoli er moro!
Den er knallgodDen er god![]()