Topp 100 - Skravle august

Jepp! Vanligvis ikke sånn kjempeglad i surt snop, men denne ganga kunne jeg ha levd på det tror jeg. :rolleyes:
Jeg hater surt snop. Alltid gjort det. Men ikke nå og 6 mnd frem i tid virker det som! :rolleyes:

Jeg hater surt snop. Alltid gjort det. Men ikke nå og 6 mnd frem i tid virker det som! :rolleyes:
Jo surere jo bedre! Ansiktet skal helst vrenge seg.
Mannen står og griller nå, trodde han var lur og gjemte snopposen min, så jeg ikke skulle spise mer før middag. Lite visste han at jeg har to. :D

Jo surere jo bedre! Ansiktet skal helst vrenge seg.
Mannen står og griller nå, trodde han var lur og gjemte snopposen min, så jeg ikke skulle spise mer før middag. Lite visste han at jeg har to. :D
Muhuhhahaha! Do not mess with tha candy!

Ja jeg sutta på en sitron her om dagen. Det var mer enn greit det!

Æsj! Kryp under pleddet <3

Ja du veldig kjekt med en plan B altså!
Kræsja i sofaen når gutta var lagt. Burde hatt middag, men orker ikke. Gutta, både de små og den store, spiste i bursdag, men der hadde de ikke noe jeg kunne spise. Så egentlig bare spist lompe til 'middag'...

Kræsja i sofaen når gutta var lagt. Burde hatt middag, men orker ikke. Gutta, både de små og den store, spiste i bursdag, men der hadde de ikke noe jeg kunne spise. Så egentlig bare spist lompe til 'middag'...
Uff Få i deg ett eller annet så kroppen har litt å jobbe med. God bedring!

Her blir det tomatsuppe til kvelds :P

Uff Få i deg ett eller annet så kroppen har litt å jobbe med. God bedring!

Her blir det tomatsuppe til kvelds :P
Må bare komme på noe som frister, som vi har i hus, og som jeg orker lage :p

Back
Topp