Jepp! Vanligvis ikke sånn kjempeglad i surt snop, men denne ganga kunne jeg ha levd på det tror jeg.Enda bedre! Nam!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! Vanligvis ikke sånn kjempeglad i surt snop, men denne ganga kunne jeg ha levd på det tror jeg.Enda bedre! Nam!![]()
Jeg hater surt snop. Alltid gjort det. Men ikke nå og 6 mnd frem i tid virker det som!Jepp! Vanligvis ikke sånn kjempeglad i surt snop, men denne ganga kunne jeg ha levd på det tror jeg.![]()
Jo surere jo bedre! Ansiktet skal helst vrenge seg.Jeg hater surt snop. Alltid gjort det. Men ikke nå og 6 mnd frem i tid virker det som!![]()
Muhuhhahaha! Do not mess with tha candy!Jo surere jo bedre! Ansiktet skal helst vrenge seg.
Mannen står og griller nå, trodde han var lur og gjemte snopposen min, så jeg ikke skulle spise mer før middag. Lite visste han at jeg har to.![]()
Hmm, den var ikke dum! Kanskje jeg skal gå over til det når magemålet øker! :OMuhuhhahaha! Do not mess with tha candy!
Ja jeg sutta på en sitron her om dagen. Det var mer enn greit det!
Men så er det skikkelig stopp nå da.Flink du har vært som har holdt det gående a!![]()
Da er det kjedelig på tivoliAldri likt dem! Liker meg best med begge føttene planta godt på jorda.![]()
Æsj! Kryp under pleddet <3Men så er det skikkelig stopp nå da.
Ja du veldig kjekt med en plan B altså!Hmm, den var ikke dum! Kanskje jeg skal gå over til det når magemålet øker! :O
Njaaaa, noen må jo være pakkesel også!Da er det kjedelig på tivoli
Føler at man forbrenner ganske mye av å spise surt snop da, så ikke sikkert det er så galt. Kroppen må jo jobbe veldig.Ja du veldig kjekt med en plan B altså!
God aften! Hva kan vi bistå med idag?God kveld jentertrenger hjelp til en ting
God kveldGod kveld jentertrenger hjelp til en ting
Njaaaa, noen må jo være pakkesel også!
Føler at man forbrenner ganske mye av å spise surt snop da, så ikke sikkert det er så galt. Kroppen må jo jobbe veldig.
God aften! Hva kan vi bistå med idag?![]()
Hvem av disse ?God kveld
Hva trenger du hjelp med?
Den lange grønne ;-)Hvem av disse ?
Tror jeg hadde valgt den grønne
Jeg sier den lange her også
Kræsja i sofaen når gutta var lagt. Burde hatt middag, men orker ikke. Gutta, både de små og den store, spiste i bursdag, men der hadde de ikke noe jeg kunne spise. Så egentlig bare spist lompe til 'middag'...Æsj! Kryp under pleddet <3
Ja du veldig kjekt med en plan B altså!
Uff Få i deg ett eller annet så kroppen har litt å jobbe med. God bedring!Kræsja i sofaen når gutta var lagt. Burde hatt middag, men orker ikke. Gutta, både de små og den store, spiste i bursdag, men der hadde de ikke noe jeg kunne spise. Så egentlig bare spist lompe til 'middag'...
Må bare komme på noe som frister, som vi har i hus, og som jeg orker lageUff Få i deg ett eller annet så kroppen har litt å jobbe med. God bedring!
Her blir det tomatsuppe til kvelds![]()