Kom i 2005 , skrev et innlegg å stakk. Kom tilbake i slutten av mars i fjorTrodde du hadde vært her lengeKoselig å møte folk da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom i 2005 , skrev et innlegg å stakk. Kom tilbake i slutten av mars i fjorTrodde du hadde vært her lengeKoselig å møte folk da!
Det er så koselig! Møte gode venner på nettet liksom! Hvem hadde trodd det!
Ja jeg tror det er ganske vanlig nåD begynner å bli mer og mer vanlig nå da, men før i tiden..![]()
Ok, så vært her en stund nå daKom i 2005 , skrev et innlegg å stakk. Kom tilbake i slutten av mars i fjor
Hehe ja, blir nok mer vanlig.D begynner å bli mer og mer vanlig nå da, men før i tiden..![]()
Tja natt 1.5 årOk, så vært her en stund nå da
Hehe ja, blir nok mer vanlig.
Vært her litt over en mnd eller slik. Skikkelig NewbieTja natt 1.5 år
Det varer ikke lengeVært her litt over en mnd eller slik. Skikkelig Newbie![]()
Det er jammen meg ikke dårlig!108 innlegg på morran, yey. Nå må jeg dra snart så da blir det lite skravling
Sitter du i bil?santmannen kjører litt fort og
Blir godt kjent av å skravle herHøres ut som dere kjenner hverandre godt, derfor jeg ble nysgjerrig![]()
Det er en god start på dagen108 innlegg på morran, yey. Nå må jeg dra snart så da blir det lite skravling
Den er godHennig-Olsen har jo Japp-is![]()
Det ble litt skravling på oss108 innlegg på morran, yey. Nå må jeg dra snart så da blir det lite skravling
Hehe ja det tviler jeg ikke på. Innom mange temaBlir godt kjent av å skravle her![]()
Begynner å lære littDet varer ikke lenge
Skjønner du ble travel daLurer på om jeg skal hive meg på litt skravling igjen Har ikke vært her siden snuppa ble født i februar tror jeg![]()
Jepp, og vi spør om altHehe ja det tviler jeg ikke på. Innom mange tema![]()