Jeg har ikke truffet noen ...Dere gamle travere, kjenner dere hverandre utenfor forumet? Møtt hverandre liksom?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke truffet noen ...Dere gamle travere, kjenner dere hverandre utenfor forumet? Møtt hverandre liksom?![]()
santJa ikke like lett å hoppe inn![]()
Det er da krystallklart at vi planlegger en karriære i rampelysetHvis du myser og ser riktig nøye, så kan du ane en rødt tråd!![]()
Må jo ha detBra du har troa på meg![]()
Er du sikker på det?Hvis du myser og ser riktig nøye, så kan du ane en rødt tråd!![]()
Kanskje dt jaHaha!Man måtte vel ha vært der
![]()
Skjønner ikke alltid hva folk har snakket om før jeg spørKanskje dt ja
Jeg så jo hva de skravlet om men ramlet ut likevelSkjønner ikke alltid hva folk har snakket om før jeg spørgår så fort i svingene her
![]()
Fra mitt ståsted ja!Er du sikker på det?
Dere gamle travere, kjenner dere hverandre utenfor forumet? Møtt hverandre liksom?![]()
Det er santKjekt det. Noen faller også litt av når de føder, så bra med påfyll!
Skal mer til for å skremme ossDere gamle travere må ikke bli reddeVi ække det spor farlig! Hehe!
Jeg har ikke møtt noen av dem som er aktive nå, neiDere gamle travere, kjenner dere hverandre utenfor forumet? Møtt hverandre liksom?![]()
Jeg vet ikke hvem som er gamle travere haha! Så regnet med de som er det visste det selv!Vet ikke hvem du mener er gamle travere, men jeg har bare truffet folk fra terminforumene jeg har vært i.
Høres ut som dere kjenner hverandre godt, derfor jeg ble nysgjerrigJeg har ikke møtt noen av dem som er aktive nå, nei![]()
Jeg vet ikke hvem som er gamle travere haha! Så regnet med de som er det visste det selv!
Jeg måtte en del i forrige terminforum med førstemann. Hun ene er min beste venninne i dag!![]()
Det er så koselig! Møte gode venner på nettet liksom! Hvem hadde trodd det!Jeg har også gode venninner fra første terminforumet mitt![]()
Trodde du hadde vært her lengeJeg er ikke gammel traver men har møtt 4 stk