Topp 100 - Skravle august

Ikke jeg heller, jeg liker at mennesker sier ord til meg. :)
Forresten så ble svigermor irritert på meg sist hun var på besøk. Du vet de "Home " skiltene alle har i hylla/vinduskarmen? Min står det "Homo" på. Bare for morro skyld. Hun syntes det var særdeles upassende. :rolleyes:
Hahaha, bare morro det vel?:D

Forresten så ble svigermor irritert på meg sist hun var på besøk. Du vet de "Home " skiltene alle har i hylla/vinduskarmen? Min står det "Homo" på. Bare for morro skyld. Hun syntes det var særdeles upassende. :rolleyes:
Åh så søtt! Det var lurt og nyskapende! Ser ikke noe galt i det! Vi har droppet Home vi og skrevet Bad på badet. Sånn i tilfelle noen skulle være i tvil. Og for å være litt gærne støtt så tok vi en V og snudde på hodet for de hadde ikke A.

Åh så søtt! Det var lurt og nyskapende! Ser ikke noe galt i det! Vi har droppet Home vi og skrevet Bad på badet. Sånn i tilfelle noen skulle være i tvil. Og for å være litt gærne støtt så tok vi en V og snudde på hodet for de hadde ikke A.
Haha, skikkelig badass! Eller skal jeg si bvdass! Bv-dass! :D

Tydeligvis ikke. Tenk hvis vi fikk politiet på døra, hva vil de si? Hva vil de tro? Hjalp ikke å si at det igrunnen ikke er så ofte at politiet kommer hit. :rolleyes:
Kommer de er det vel reelt sett andre ting som er viktige enn akkurat hva det står med bokstaver på hylla di...

Vi burde hatt noe slikt. Satte postit på døra da vi hadde barneselskap. Etterpå for familien, og tok du ikke ned, for som mannen sa, mamma vet jo fortsatt ikke hvor det er...

Haha :D kan ikke forstå at hun syntes deeeeet? :o :p

Kommer de er det vel reelt sett andre ting som er viktige enn akkurat hva det står med bokstaver på hylla di...
Haha, skulle tro det. Men er spm bestemor alltid sa. Viktigste grunnen til å skifte truse og barbere leggene, er i tilfelle man havner i en bilulykke og ambulansefolkene må klippe av deg klærne.

På døra til badet her har vi en sånn metallfigur som står og tisser..åsså romnummer-skiltet til gubbens rom på folkehøyskolen..begge deler stjålet derfra. Følger moten da, gitt :p

Back
Topp