Lolo
Forumet er livet
Huff da, drittkvelder liker vi ikkeJul kommer plutselig
Ble ikke noe skravling på meg
VÆrt en drittkveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da, drittkvelder liker vi ikkeJul kommer plutselig
VÆrt en drittkveld
Åh neeiJepp! Lynet knerta den.
Nope. Liker ikke jeg hellerHuff da, drittkvelder liker vi ikke![]()
Farmen-Finn som får den, garantert! Vi kan jo kjøpe den nederste veska. Det er jo ikke til baby, er jo til oss.Vant den der kaos samlesak tingen/veska-ish!Ganske sjukt!
Åh den nedeste altså! Sikler på den! Men bidrar ikke så ille mye sjæl! Sikkert en sånn ildsjel som får den, sånne som man leser om i lokalavisen![]()
Godt hun sover da!Nope. Liker ikke jeg heller
Men ikke mini sin feil. Hun har sover i snart 2,5t
Nei men Uffda , hva skjer?Jul kommer plutselig
VÆrt en drittkveld
Kjenner jeg kommer til å bli skikkelig misunnelig på den som vinneren! Jeg kommer til å bv stalke litt for å gjøre meg opp en mening om detta er ildsjelen verdig den fine veska!Farmen-Finn som får den, garantert! Vi kan jo kjøpe den nederste veska. Det er jo ikke til baby, er jo til oss.![]()
Ja, står igrunnen mitt navn på den.Kjenner jeg kommer til å bli skikkelig misunnelig på den som vinneren! Jeg kommer til å bv stalke litt for å gjøre meg opp en mening om detta er ildsjelen verdig den fine veska!
Egentlig er det soleklart at du burde vinne den! Det er jo slangeskinn aktig og en veldig stor fristelse!
Bare no greierGodt hun sover da!
Hva har vært dritt da?
Cafètur i desember da?Nei men Uffda , hva skjer?
Klem til deg
Jula er jo snart
Hvis du legger igjen et hjerte i alle tråder på hele forumet, er det spam eller ildsjel? Googler!Ja, står igrunnen mitt navn på den.
Tror jeg må google "hvordan inspirere mødre på forum"
Kan jo legge inn to hjerter. Med et visdomsord i midten.Hvis du legger igjen et hjerte i alle tråder på hele forumet, er det spam eller ildsjel? Googler!
Jeg er klar for drt jaCafètur i desember da?
Sender deg en mld på face
Så braJeg er klar for drt ja
Ok![]()
Ja! Sånne veggord er veldig poppis! Aldri likt konseptet. Liker ikke at veggen sier ting til megKan jo legge inn to hjerter. Med et visdomsord i midten.![]()
Hva skal jeg gjøre daDa går det ikke![]()
Hehe...tipper han har et systemJada..fatter ikke hvordan han får plass til altfor meg såg det overfylt ut der ute for lenge siden
![]()
Langt ifra meg hellerDet er i alle fall ikke meg![]()
Ikke jeg heller, jeg liker at mennesker sier ord til meg.Ja! Sånne veggord er veldig poppis! Aldri likt konseptet. Liker ikke at veggen sier ting til meg![]()