Topp 100 - Skravle august

Vant den der kaos samlesak tingen/veska-ish! :-) Ganske sjukt!
Åh den nedeste altså! Sikler på den! Men bidrar ikke så ille mye sjæl! Sikkert en sånn ildsjel som får den, sånne som man leser om i lokalavisen :rolleyes:
Farmen-Finn som får den, garantert! Vi kan jo kjøpe den nederste veska. Det er jo ikke til baby, er jo til oss. :rolleyes:

Farmen-Finn som får den, garantert! Vi kan jo kjøpe den nederste veska. Det er jo ikke til baby, er jo til oss. :rolleyes:
Kjenner jeg kommer til å bli skikkelig misunnelig på den som vinneren! Jeg kommer til å bv stalke litt for å gjøre meg opp en mening om detta er ildsjelen verdig den fine veska!
Egentlig er det soleklart at du burde vinne den! Det er jo slangeskinn aktig og en veldig stor fristelse!

Kjenner jeg kommer til å bli skikkelig misunnelig på den som vinneren! Jeg kommer til å bv stalke litt for å gjøre meg opp en mening om detta er ildsjelen verdig den fine veska!
Egentlig er det soleklart at du burde vinne den! Det er jo slangeskinn aktig og en veldig stor fristelse!
Ja, står igrunnen mitt navn på den. :rolleyes:
Tror jeg må google "hvordan inspirere mødre på forum"

Ja, står igrunnen mitt navn på den. :rolleyes:
Tror jeg må google "hvordan inspirere mødre på forum"
Hvis du legger igjen et hjerte i alle tråder på hele forumet, er det spam eller ildsjel? Googler!

Ja! Sånne veggord er veldig poppis! Aldri likt konseptet. Liker ikke at veggen sier ting til meg :eek:
Ikke jeg heller, jeg liker at mennesker sier ord til meg. :)
Forresten så ble svigermor irritert på meg sist hun var på besøk. Du vet de "Home " skiltene alle har i hylla/vinduskarmen? Min står det "Homo" på. Bare for morro skyld. Hun syntes det var særdeles upassende. :rolleyes:

Back
Topp