Haha, Google har svaret på alt! Bare pass deg så ikke PST plutselig står på døra.Man kan jo selge alt på ebay! Hmmm... Google hvordan man best oppbevarer prump....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, Google har svaret på alt! Bare pass deg så ikke PST plutselig står på døra.Man kan jo selge alt på ebay! Hmmm... Google hvordan man best oppbevarer prump....
Ja, det er best å skylde på noen andreJeg har med å bli litt giret. Skylder på Orly aka. The snake. Hun giret meg opp.
Det er mest sommerklær på salg. Jeg skulle hatt litt ull, men der er det ikke mye salg da![]()
Er jo det man har bruk for fremoverJa, sommerklær gidder jeg ikke kjøpe.. Har jo ikke hatt bruk for det i det hele tatt nesten
Tenkte litt mer på ull og ting til høsten![]()
Men ulla er vel i ferd med å komme i butikk nå?Det er mest sommerklær på salg. Jeg skulle hatt litt ull, men der er det ikke mye salg da![]()
Shitt ass. Hva er det jeg ikke har googlet liksom! WWGD liksom!Haha, Google har svaret på alt! Bare pass deg så ikke PST plutselig står på døra.![]()
Nytter ikke skylde på meg når dommedag kommer.Jeg har med å bli litt giret. Skylder på Orly aka. The snake. Hun giret meg opp.
Er så himla greitJa, det er best å skylde på noen andre![]()
Er jo det man har bruk for fremover![]()
Men ulla er vel i ferd med å komme i butikk nå?
Haha, 8 åringen fant forresten ut hva jeg har drevet å googla i sene nattetimer på mobilen på nettbrettet idag! Viste meg hele søkehistorikken min! Teknologien har gått for langt. "Har pingviner knær"Shitt ass. Hva er det jeg ikke har googlet liksom! WWGD liksom!
Hahahaha! 8 åringen kan finne søkehistorikken din?! Vet ikke hvordan jeg gjør det jeg! Og enda viktigere, kan den slettes?Haha, 8 åringen fant forresten ut hva jeg har drevet å googla i sene nattetimer på mobilen på nettbrettet idag! Viste meg hele søkehistorikken min! Teknologien har gått for langt. "Har pingviner knær"
"Hva er skjærgård på engelsk"
Flaut.
Ja, og at hun fant den på nettbrettet. Når jeg bare har googla fra telefonen. Helt utrolig! Aner ikke selv hvordan jeg gjør det, må nok google det, tror jeg.Hahahaha! 8 åringen kan finne søkehistorikken din?! Vet ikke hvordan jeg gjør det jeg! Og enda viktigere, kan den slettes?![]()
Googlet "Kjempe buse" her om dagen for å hjelpe hun på skjult med nesa.
What would Google do. Gotta love it! Hva vil du vinne?Ja, og at hun fant den på nettbrettet. Når jeg bare har googla fra telefonen. Helt utrolig! Aner ikke selv hvordan jeg gjør det, må nok google det, tror jeg.
Hahaha,da hadde hun fått lættis hvis jeg hadde søkt på det!![]()
Og et tips til de som skal ha vinterbarn: de små størrelsene forsvinner FORT!Ja, ulla er på plass den![]()
Haha, 8 åringen fant forresten ut hva jeg har drevet å googla i sene nattetimer på mobilen på nettbrettet idag! Viste meg hele søkehistorikken min! Teknologien har gått for langt. "Har pingviner knær"
"Hva er skjærgård på engelsk"
Flaut.
Og et tips til de som skal ha vinterbarn: de små størrelsene forsvinner FORT!
Aller helst den nederste veska, men den tror jeg ikke jeg får... Kan ikke se for meg at moddene synes jeg bidrar mer så veldig mye nyttig.What would Google do. Gotta love it! Hva vil du vinne?
Vant den der kaos samlesak tingen/veska-ish!Aller helst den nederste veska, men den tror jeg ikke jeg får... Kan ikke se for meg at moddene synes jeg bidrar mer så veldig mye nyttig.
Alle de tre øverste premiene hadde jo også vært fantastiske! Men tror aldri jeg får 2222 innlegg.du da? Hva var det du vant forrige måned egentlig?
Jul kommer plutseligBlir ikke før til jul