Det er mest sommerklær på salg. Jeg skulle hatt litt ull, men der er det ikke mye salg daEr vel kanskje dethar ikke fulgt med helt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er mest sommerklær på salg. Jeg skulle hatt litt ull, men der er det ikke mye salg daEr vel kanskje dethar ikke fulgt med helt
![]()
Helt fantastiskDet er deilig det![]()
Det er også et handikap! Søk på nytt om P-plass!Det var det med impulskontroll da...
*lister meg opp i tråden og sletter spor*Får satse på at ingen kjenner deg igjen![]()
![]()
"Husker du den gangen du fikk den fire år gamle prumpen min i ansiktet?"Haha, den kommer iallefall til å bli husket!![]()
Har tatt seg opp litt nåDa sliter vi
Hehe...bare natteravnerDet tror jeg ikke mange andre er heller![]()
Krysser alt jeg har for detEr ikke bra for deg nei, håper det tar seg litt opp i morgen da![]()
Hahaha, nå døde jeg litt!Det er også et handikap! Søk på nytt om P-plass!
"Husker du den gangen du fikk den fire år gamle prumpen min i ansiktet?"
Ikke noe bedre føre var hos deg altsåKunne nok vært bedre. Er flink til å tenke meg om etterpå.![]()
Det er i alle fall ikke megHehe...bare natteravner![]()
Flere som vil klatre oppover, så det blir nok litt livKrysser alt jeg har for det![]()
Haha, nei, kan ikke akkurat skryte av det.Ikke noe bedre føre var hos deg altså![]()
Det er sikkert lurtDet er også et handikap! Søk på nytt om P-plass!
*lister meg opp i tråden og sletter spor*
"Husker du den gangen du fikk den fire år gamle prumpen min i ansiktet?"
DET er enda godt!Det er sikkert lurt
Selv om det skal litt til å finne frem akkurat på denne tråden da![]()
Like greit å leve litt i nuetHaha, nei, kan ikke akkurat skryte av det.![]()
Man kan jo selge alt på ebay! Hmmm... Google hvordan man best oppbevarer prump....Hahaha, nå døde jeg litt!kan gjøre stor business på det! Selge det på ebay!
Tihi, liker å leve litt farlig du, eller? Hææ?DET er enda godt!Denne tråden vet mine dypeste hemmeligheter
![]()
Gjør det iallefall litt mer spennende!Like greit å leve litt i nuet![]()
Kanskje greit at det holder seg her ogsåDET er enda godt!Denne tråden vet mine dypeste hemmeligheter
![]()
Jeg har med å bli litt giret. Skylder på Orly aka. The snake. Hun giret meg opp.Fort gjort
For en fantasi!![]()
Helt klart!Gjør det iallefall litt mer spennende!![]()