Ja, det synes jeg. Tvang han til å ta ut ti ukers permSkulle nesten hatt premie da..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det synes jeg. Tvang han til å ta ut ti ukers permSkulle nesten hatt premie da..![]()
Goodie! Da satser vi på at hodepinen er borte når den slutter å virke![]()
Straks leggetid her også. Venter bare på min mannJeg satser på å sove når tabletten sluitter å virke, og våkne helst uten hodepine i morgen ja.
Nå er det vel egentlig leggetid, mannen er kommet hjem også
Velger å ikke tenke på detJoda, bare veldig mye kalorier![]()
Et han langt unna å komme hjem?Straks leggetid her også. Venter bare på min mann![]()
Skravle skravleAlt før lenge til neste oppdatering. Må nok legge meg før den tid.
Ca 00.40Skravle skravlenår er neste oppdatering?
Det kan jeg tenke megJa, veldig deilig. De koser seg skikkelig!
Da sover jrgCa 00.40![]()
Nei, er nok her innen en ti minutters tid.Et han langt unna å komme hjem?
Haha. Får aldri blitt for tidligDet kan jeg tenke megSamboeren går alt å lurer på hva han skal finne på med lillemor når han skal i perm... Litt tidlig ute kanskje???
Hehe... Men søtt at han gleder seg da
![]()
Jeg ogsåDa sover jrg
Det blir jo bra.Nei, er nok her innen en ti minutters tid.
Pappa pleide å si at man kjenner ikke folk før man har sett dem med dårlig Internett-dekningJeg og! Blir galen av ting som ikke virker
Kos deg med mannenTakk for skravlingen damer, har en mann som krever litt oppmerksomhet nå.
Ha en god kveld alle sammen! ❤
God bedring søtaHodepine.
Ble liggende foe lenge etter paracet, mengden virket da. Lillesøster hadde sovna i sofaen og ble bare båret i seng. Storebror så på tv og nå er han også lagt, satser på at han sovner fort.
Hehe. Godt sagt.Pappa pleide å si at man kjenner ikke folk før man har sett dem med dårlig Internett-dekningNoe i det
![]()
Rekorden er 8108 forrige månedOi! Hva er rekorden din? Du har topps lista en del mnd har jeg skjønt?![]()