Det var gledelig nytt!Nei, er maskinen som trekker så alle stiller likt
Men man kan kun vinne en av premiene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var gledelig nytt!Nei, er maskinen som trekker så alle stiller likt
Men man kan kun vinne en av premiene![]()
Er jo tett i hele ansiktet og i det ene øret. Ekkel følelseJa det er utmattende![]()
Ja, veldig deilig. De koser seg skikkelig!Det skjønner jeg godtOgså er det vel deilig for far å være hjemme også
![]()
Hvordan ligger du an?Målet mitt er visst 9025 innlegg![]()
Hvordan står det til med deg i dag?Burde kanskje det
Bare bra her! Endelig en hel dag hjemmeHvordan står det til med deg i dag?![]()
Deilig daBare bra her! Endelig en hel dag hjemme
Ja veldig!Deilig davært veldig hektiske dager her de siste dagene
![]()
I dag har jeg värt på tur med det firbeinte barnet mitt. Også laget hjemmelAget pizza og masse husarbeidJa veldig!
Hva styrer du med da?
Å du er så heldig som har en firebeint også!I dag har jeg värt på tur med det firbeinte barnet mitt. Også laget hjemmelAget pizza og masse husarbeid
Men mini som er flink ā sove dubber vanligvis har bare i dag sovet 2stk på 30min. Blir fort travelt da
Ja var voldsomt klengete og kosesyk. Spørs om det er utviklingssprang på vegÅ du er så heldig som har en firebeint også!
Ville plage mammaen litt da
Det kan hende jaJa var voldsomt klengete og kosesyk. Spørs om det er utviklingssprang på veg
Å hva har du bedrevet tiden med?Deilig davært veldig hektiske dager her de siste dagene
![]()
Lille A er også slik om dagen.Ja var voldsomt klengete og kosesyk. Spørs om det er utviklingssprang på veg
Ja, i år er første gang han har tatt ut fem ukers ferie. Har vært i arbeid i 20 år..Ferieskrekk?skjønner legeskrekken altså..
![]()
Biler på service, handling, turen vår, pakke ut, husarbeid, barselgruppe, hesten. Dagene har gått i ettÅ hva har du bedrevet tiden med?
Jeg og! Blir galen av ting som ikke virkerIngenting som er verre! Får høy puls av dårlig nett![]()
godt med mcBle mc'ern på meg idag og![]()
Jepp. Klemmer meg liksom. Henger rundt halsen og bare go'er. Hun har jo aaaldri tid til det lenger. I dag har hun plutselig gjort det myeLille A er også slik om dagen.
Det er U også...