Har prøvd den flere gangerTihi, ok!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har prøvd den flere gangerTihi, ok!
Her og! Skal du bli småkriminell må det bli nå!Haha, føler mine fingeravtrykk er slitt vekk.![]()
Den virka i alle fallFortsatt god bedring. Håper paraceten virker fort.
Ha en riktig god kveld du ogsåTakk for skravlingen damer, har en mann som krever litt oppmerksomhet nå.
Ha en god kveld alle sammen! ❤
Nei det var det da. Vi får seTror ikke du vil klare å la være jeg![]()
Goodie! Da satser vi på at hodepinen er borte når den slutter å virkeDen virka i alle fall
Kos deg med mannenTakk for skravlingen damer, har en mann som krever litt oppmerksomhet nå.
Okay, er vel alt etter hva man foretrekker og blir vandt til.Har prøvd den flere ganger
Haha, partners in crime?Her og! Skal du bli småkriminell må det bli nå!![]()
Takk for det!Ha en riktig god kveld du også
Ja! Bare bli Litt mer gravid først! Da er det ingen som mistenker oss!Haha, partners in crime?![]()
Takk for i kveldTakk for skravlingen damer, har en mann som krever litt oppmerksomhet nå.
Målet mitt er visst 9025 innleggJa jo det er jo like greit!hva er målet ditt denne mnd?
Burde jo skjønt det daHmm det var da ikke bra
Nei, er maskinen som trekker så alle stiller liktHar man? Trodde kanskje de valgte til sånn etter hvem som ikke har vunnet osv siden jeg vant første måneden min her. Ooooo så spennende!![]()
Haha...da får vi bare vente å seSier ikke at jeg gjør det, men sier heller ikke at jeg ikke gjør det![]()
![]()
Kun fra appenDere skravleeksperter. Skravler dere hovedsakelig fra pc eller App?
Mulig detOkay, er vel alt etter hva man foretrekker og blir vandt til.![]()
Oi! Hva er rekorden din? Du har topps lista en del mnd har jeg skjønt?Målet mitt er visst 9025 innlegg![]()
Burde kanskje detBurde jo skjønt det da![]()