Det gjør jegKos deg med det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jegKos deg med det![]()
Fortsatt fysen på sjokolade?Jeg har spist 10 gram stratos idag og vil ha mer! Har de siste dagene oversteget kalorimålene mine også, noe grassalt!!![]()
Ja det kan jeg forstå. Hadde jeg også likt.......Skjønner deg veldig godt
Jeg er glad for å ha henne 4 timer unna![]()
Kalorimål ja, må vel i gang igjen jeg også. I morra starter jeg!Jeg har spist 10 gram stratos idag og vil ha mer! Har de siste dagene oversteget kalorimålene mine også, noe grassalt!!![]()
Her skal det i utgangspunktet kun skravles om topp100 listen, men det sklir alltid utHva er forskjellen på denne skarvlesiden og den andre for august. Ser dere skravler litt her og litt der........
Ok. Da er vet jeg detHer skal det i utgangspunktet kun skravles om topp100 listen, men det sklir alltid utbegge blir brukt til prat om alt mulig
![]()

Kalorimål ja, må vel i gang igjen jeg også. I morra starter jeg!
10 gram er jo ingenting
Ikke kjekt med søtbehov. Vanskelig å styre seg når det slår inn.....
Jeg spiste på mækkern men er sulten igjenJeg har spist 10 gram stratos idag og vil ha mer! Har de siste dagene oversteget kalorimålene mine også, noe grassalt!!![]()
Hmm, det viser hvor sterkt søtbehovet kan være.....D er nok til at man får dekket litt av behovet.
Ja, den sjokoladen er snart et større problem enn snus for meg. For snus har jeg klart å kutte..
Jeg spiste på mækkern men er sulten igjen![]()
Jeg var og flink lenge. Så gikk jeg på en smell på ferie før sommeren, og så ble jeg gravid. Vips var det 6 ekstra kg som må av igjen. Helst før jeg blir gravid på nytt. Og det vil jeg jo helst skal skje fortest mulig...Heia heia! Jeg var flink lenge, og så sprakk jeg til gangs! Og en heller langvarig sprekk dessverre![]()
Ja blir nok mere matraske karbohydrater er no dritt!!
Ja blir nok mere mat![]()
5 kg er overkommelig! På hvor lang tid?Jeg må få tatt meg sammen om jeg skal greie første mål på 5 kg ned altså.
Jeg åJeg må få tatt meg sammen om jeg skal greie første mål på 5 kg ned altså.
Jeg var og flink lenge. Så gikk jeg på en smell på ferie før sommeren, og så ble jeg gravid. Vips var det 6 ekstra kg som må av igjen. Helst før jeg blir gravid på nytt. Og det vil jeg jo helst skal skje fortest mulig...
5 kg er overkommelig! På hvor lang tid?
Hehe, det skjønner jegJa, nå skjer det myefull fres hele dagen.