Ja, det synes jeg ogsåHadde vært koselig detKomme hjem til jul.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det synes jeg ogsåHadde vært koselig detKomme hjem til jul.
Da går vi for detJa, det synes jeg også![]()
Haha samme herTlf går fryktelig fort tom for batteri for tiden. Lurer på hvorfor...
Ikke santSå langt det lar seg gjør å bestemme det![]()
![]()
Får prøve noe kjerringråd når det nærmer segIkke santMå gjøre alt i vår makt.
Ja, du får gjøre detFår prøve noe kjerringråd når det nærmer seg![]()
![]()
Ja, det er det. Om det virker er noe annetJa, du får gjøre detMye man kan prøve!
Grådig merkeligHaha samme her
Ja, men innsatsen skal det ikke stå påJa, det er det. Om det virker er noe annet![]()
Nei, det skal det ikkeJa, men innsatsen skal det ikke stå på![]()
Helt typisk om man har planer om noe annetJepp, men ungene har visst ikke tenkt å sovne enda. Minsten roper hele tiden om noen.... Typisk, han så pleier sovne så fort.
Nøyaktig en uke før juleaften, helt okDet er en fin dato det![]()
Ja, det er typisk. Tror han har sovnet nå heldigvisHelt typisk om man har planer om noe annet![]()
Liker type Dirty dancing, Oceans filmene og GhostHvilke filmer liker du da?
Okei. Denne var ganske langt unna den kategorienLiker type Dirty dancing, Oceans filmene og Ghost![]()
Får 19 april når jeg legger inn ca eldato![]()
Hadde vært greit med feiring av jul hjemmeNøyaktig en uke før juleaften, helt ok![]()
Oi, det var en skummel tankeJa jeg også. Svigermor snakker om å bygge leilighet ved siden av oss, men det tror jeg ikke vil gå. Hun er et slik menneske en bare kan omgås med i små doser. Vet ikke hva jeg gjør om hun blir naboen min![]()