Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som vanlig, alt muligHva skravles det om her ?
Hurra, så bra daJa, det er typisk. Tror han har sovnet nå heldigvis![]()
Nei, håper bare ikke det blir en realitet..... Vi to er ikke lagt for å være naboerOi, det var en skummel tanke
Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort....

Ja tommel oppHurra, så bra da![]()

Hehe jaGrådig merkelig
Haha...da stryker jeg den av listaOkei. Denne var ganske langt unna den kategorien![]()
Håper det klaffer sånn for dereHadde vært greit med feiring av jul hjemme![]()
Kan gå hverandre på nervene da jaNei, håper bare ikke det blir en realitet..... Vi to er ikke lagt for å være naboer![]()
Ja, det blir det uansettHåper det klaffer sånn for dere
Uansett en julaften du aldri glemmer![]()
Nettopp! Det er fantastiskEr så deilig å synke ned i sofaen etter at barna er i seng![]()
Ja jeg hadde absolutt ikke klart henne. Nok å se henne noen timer 1 -2 ganger i uka maks, kunne ikke tenkt meg å sett og snakket med henne dagligKan gå hverandre på nervene da ja![]()
Kos deg med detUnge mødre tid![]()
Enig med duNettopp! Det er fantastiskOg veldig undervurdert
![]()
10 gram er jo ingentingJeg har spist 10 gram stratos idag og vil ha mer! Har de siste dagene oversteget kalorimålene mine også, noe grassalt!!![]()
Ikke kjekt med søtbehovJeg har spist 10 gram stratos idag og vil ha mer! Har de siste dagene oversteget kalorimålene mine også, noe grassalt!!![]()
. Vanskelig å styre seg når det slår inn.....Skjønner deg veldig godtJa jeg hadde absolutt ikke klart henne. Nok å se henne noen timer 1 -2 ganger i uka maks, kunne ikke tenkt meg å sett og snakket med henne daglig.