Det er antall innlegg som gjelder, ikke plasseringÅja... Hva må man ligge på da? Jeg var i sta på 27.plass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er antall innlegg som gjelder, ikke plasseringÅja... Hva må man ligge på da? Jeg var i sta på 27.plass
Å nei da kjære degHahaha å joda kjære du
Håper du holder deg friskJa.... slitsom den klokka
TakkHan har stygg hoste og ikke i form... Har begynt å hoste selv, men er ikke I nærheten av han..
OkDet er antall innlegg som gjelder, ikke plassering![]()
Veldig glad på dine vegne, søta!!Det gjør vist det ! Men noe mer kjærkomment og ønsket går ikke and, så dette blir bra![]()
Håper jeg ogsåHåper du holder deg frisk![]()
Bare å skravle i veiJa, får håpe det![]()
Å nei så kjedelig uten strømDer gjør jeg hver dag....sykemeldt... passe kjedelig, men har små ting å styre med hver dag, så tiden går...
Ble ikke matlaging her nå..... Stømmen gikk like etter at jeg hadde posta.... Fikk meld fra strømleverandøren at de hadde feil hos seg som er på vei til å fikses...
Ettprdsinnlegg er ikke lov
JaBare å skravle i vei
Å joda. Ferdig snakka snuppaÅ nei da kjære deg![]()
Hurra for strømOg der var strømmen tilbake! Nå blir det sein frokostEi i magen som virkelig maser om mat, etter å ha stått opp for 1,5t sia
![]()
Hæ?Ettprdsinnlegg er ikke lov![]()
Koselig å se degJeg er her nå![]()
Tilbake nå og maten er inntattÅ nei så kjedelig uten strømhåper den kommer tilbake fort!
Kan tenke meg det er kjedelig å bare gå hjemme jamen ikke lenge igjen!
Og innlegg må inneholde mer enn ett ord
Å bare skrive ett ord i innlegg er ikke lov
Hihi...bra du passer på hanHåper jeg ogsåBle varm melk med honning til oss begge to nå. Og så sa jeg til gubben at nå er det ikke mer sukker før formen er bedre
Sukker er jo mat for bakterier
OkOg innlegg må inneholde mer enn ett ord![]()
Ingenting er ferdig snakka når det gjelder deg og megÅ joda. Ferdig snakka snuppa