Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er santJa april er jo en super måned ! Vår, går mot lysere tider og maasse trilleturer uten å fryse ihel![]()
JaDa ble det jo noen deilig timer søvn![]()
Hva er ditt mål da!?For din del ja, men ikke min![]()
Har jo dukket opp endel nye her, håper de er sultne på masse skravlingKommer vel an på hvor mye folk skravler i staten. Jeg går nok for jevnt utover, så ser vi hvor det ender![]()
Hehe...tar litt tid å treffe skikkelig vet duHeheh ja nøye planlagt i ikke mindre enn 15 mnd![]()
Må ikke ligge på toppJa, mange fineBlir bare mer og mer forelska i ida stelleveska.. Synd jeg ikke ligger så bra ann.... når jeg sjekka i går lå jeg på 30.plass
Tuller sjæææl duTullemusdu kommer jo langt over det!
Enda lenge igjen av månedenJa, mange fineBlir bare mer og mer forelska i ida stelleveska.. Synd jeg ikke ligger så bra ann.... når jeg sjekka i går lå jeg på 30.plass
Ja det er jo detHehe...ja litt kjipt![]()
SantHeldigvisog det blir fort glemt,..
Frekke vekkeklokkeJaMen kl til samboeren ringte fra 7.30. Han er syk og blitt verre i form, så han sover enda.. kl hans ringte til nærmere 9 (han slumra)... Så var mye våken mellom 7.30-9
![]()
Så deiligNå skal jeg steke rundstykker og egg til meg og sykingen... Hva gjør dere nå?
Jeg e veldig sultenHar jo dukket opp endel nye her, håper de er sultne på masse skravling![]()
Tuller aldri jeg......Tuller sjæææl du
Åja... Hva må man ligge på da? Jeg var i sta på 27.plassMå ikke ligge på topp
Veldig rart, for det er noe møkk når det står påSantrart med det
Når trekkes det?Enda lenge igjen av måneden![]()
Hahaha å joda kjære duTuller aldri jeg......![]()