Herlige april19 April![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlige april19 April![]()
Deilig å sove lengeGod morgen til dere!Var litt seint oppe i dag...
Hørtes deilig ut å få lagt seg tidlig.. Var ikke i seng før 1 her.. sovna ikke før 2-3.... og sto opp 12Var i seng kl 23 igår så er ganske stolt![]()
Uten aktivitet kan jeg bare gi oppJa, det trengs nok for din del![]()
![]()
Herlige aprilmin måned!
Ja det er frustrerendeVeldig varierende her. Kjedelig de dagene hun våkner veldig tidlig og jeg sovner sent.
Nei, nei, langt igjenEr vel snart over dagens mål nå![]()
Ja, da må du bare glemme det. Tror ikke det er noen fare daUten aktivitet kan jeg bare gi opp![]()
Gratulerer så mye! !Da blir det tydeligvis innhold i voksiposen etter 15 lange måneder ! Jeg er gravid![]()
For din del ja, men ikke minNei, nei, langt igjen![]()
Da ble det jo noen deilig timer søvnHørtes deilig ut å få lagt seg tidlig.. Var ikke i seng før 1 her.. sovna ikke før 2-3.... og sto opp 12![]()
Midt i blinkenJa april er jo en super måned ! Vår, går mot lysere tider og maasse trilleturer uten å fryse ihel![]()
Håper ikke detJa, da må du bare glemme det. Tror ikke det er noen fare da![]()
Gratulerer så myeDa blir det tydeligvis innhold i voksiposen etter 15 lange måneder ! Jeg er gravid![]()
Kommer vel an på hvor mye folk skravler i staten. Jeg går nok for jevnt utover, så ser vi hvor det enderHåper ikke detpleier å roe seg endel da...
Midt i blinkenog veldig bra planlagt
![]()
Fin tid å få barn på19 April![]()
Min ogsåHerlige aprilmin måned!