Topp 100 - Skravle august

Er det ikke 10-12 kilo opp som er normalt, eller snitt? Jeg hadde litt å tære på (ikke mye), så her har bebis vært flink.

Ble sendt på vekstestimering og Påsan er helt innafor med litt pluss på vekst også. Er heldig :woot:
Jo er vel 10-12 kg og ikke der er det ca 3 kg i fett, haha! Så jeg har jo nådd grensa :P fnis... Men vettu det får gå! Man skal kose seg litt når man lager et menneske?

Jo er vel 10-12 kg og ikke der er det ca 3 kg i fett, haha! Så jeg har jo nådd grensa :p fnis... Men vettu det får gå! Man skal kose seg litt når man lager et menneske?

Det har jeg gjort iallefall, uten tanke på vekt! Har bare vært heldig, og mannen har fått KLAR melding om at flere unger blir det ikke, for jeg får garantert igjen på nestemann :eek:

Det har jeg gjort iallefall, uten tanke på vekt! Har bare vært heldig, og mannen har fått KLAR melding om at flere unger blir det ikke, for jeg får garantert igjen på nestemann :eek:
Hahaha! Ja man vet jo aldri! Skulle gjerne vært så heldig, men er heldig andre veien: går det fort av meg igjen! :-)

Det hadde det ikke gjort på meg, så priser meg lykkelig og vel så det! Spent på vekt etter at både barn og vann er ute forsåvidt...
Nesten så du må holde meg oppdatert nå for ble ratt spent!

Back
Topp