Det er jo strålende![]()
Javisst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo strålende![]()
Ååh...den var stilig
Aner desverre ikke hvor du får tak i tusj...bare sett sort![]()
Noen som vet hvor man får tak i tusj/penn som skriver på stoff og som er i farger? Har sjekka panduro og en bokhandel, de hadde bare svart og noen i farge (men de måtte tørke i 12 timer, så strykes og vaskes før plagget kunne brukes).
Skal ha det til en body som jeg skal skrive på og bruke med en gang når vi er på barsel.. Helst rosa, men lilla går fint ogsåVil at skriften som er på fra før og skriften jeg skal skrive på skiller seg fra hverandre....
![]()
Det går jo det ogsåVi har og en sånnmen endte opp med svart tusj da
![]()
Det er på grensen til umulig når mann har et liv og familie![]()
Yes det er målet denne mnd
Akkurat det det er..Ja, helt ekstremt!
Vi er flere som gjør detSavner Mirell jeg...![]()
Det var jo lurtLånte mannens mobil jeg
Husk at dette re noen timer siden jeg skrev det, nå er situasjonen en annen siden vi begge ah skravlet i mellomtidenHahaett helt innlegg?! Fantastisk
![]()
Her ogsåSer mørkt ut, for det bøtter ned ute!![]()
Hehe...jaUtrolig mye man tar for gitt i barndommen altså..![]()
Jeg håper 2222, men blir fornøyd om jeg runder 1500.Hva har folk som mål denne mnd?
Du vil få et godt forsprang i morgen, og litt i kveld da hodet mitt ikke tillater at jeg holder likestor fart som jeg ønskerVi får se hvor lenge det varer![]()
Dum som jeg varDet skjønner jeg. Du takket jo ja![]()
Du jobber braPrøver så godt jeg kan![]()
Så flott du fant!Mhm
Fant til slutt den fargen jeg vil haFant først med farger på clas olhsen, men feile farger... Så sjekka jeg 'stoff og stil', så da blir det tur ditt i løpe av uka
(sjekka bare på nettet)
La meg se, la meg sjå..Hvor langt da?![]()